Olen aina ruukannut ostaa itsellenikin joululahjoja ettei lapselle tule paha mieli äidin puolesta,
mutta nyt eka joulu kun ei uskota enää pukkiin, niin onko tässä järkeä vai ei?
Vietetään joulu kaksin että eipä ole sukulaisiakaan "vahtimassa" kuka saa lahjoja ja kuinka monta.
Kommentit (8)
Joulupukkiin ei meilläkään enää uskota, mutta ostan silti itselleni jotain. On kiva saada paketteja aattona! Suklaarasia, cd-levy, halpa koru (ns pukukoru), meikkipussi, lompakko, pyjama, pörrösukat jne jne.
Osta jotain erityistä itsellesi mitä et yleensä raaski ostaa, mistä tykkäät ihan tosi paljon , nautit sitten kun saat sen paketista :) ... piristää ehkä hivenen sinuakin :)
Jatka samaan tyyliin vaan vaikkei joulupukkiin uskotakaan -kyllä olet lahjasi ansainnut.
Oikeastaan on ihan kiva olla ilahtuvinaan uusista arkilaseista (täna vuonna) tai uudestä sängynpeittestä (viime vuonna).
Mä saan varmaan omalta äidiltäni paketin mut jos en saisi niin ostaisin itse itselleni, muuten lapselle tulis paha mieli mun puolesta eikä osaisi nauttia omista lahjoistaan. Hyvää joulua teille!
Meidän perheen jouluperinteeseen kuuluu, että minä sanon aina, että joulupukki tuo lahjat ja lapset vänkää vastaan, ettei joulupukkia ole ja että äiti ostaa lahjat. Siihen on helppo sanoa, että en osta, tuotakaan lahjaa en ole ostanut. (En niin, se on kummin, mummon tms ostama.)
Ei lapset sitä ihmettele mistä saat lahjat?
Joulupukkiin ei meilläkään enää uskota, mutta ostan silti itselleni jotain. On kiva saada paketteja aattona! Suklaarasia, cd-levy, halpa koru (ns pukukoru), meikkipussi, lompakko, pyjama, pörrösukat jne jne.