H&M:n ruskea duffeli tytölle?
Onko joku muu ostanut tuon tummanruskean duffelin tytölle? On baby-puolen takki. Kaupassa katselin että on ihan unisex, mutta nyt mietityttää että onko sittenkin ihan poikien takki? Hupun sisäpuolen väritys on ehkä enemmän poikamainen...Vaaleanpunaisten asusteiden kanssa tuo näyttää kyllä aika ihanalta ;-) Mietityttää vaan jos koko talven tulee vaan poikia vastaan tuo takki päällä...? Ei kai se haittaa, mutta kuitenkin. Olisin ehkä ostanut vaaleanpunaisen samettitakin, mutta näyttää olevan koko 86 joka paikasta loppunut :-( Ja tuo oli duffelitakiksi mielestäni hämmästyttävän halpa, 24,95 euroa! Onko muut pikkuneidit saaneet vastaavaa takkia täksi talveksi?
Kommentit (2)
..mutta sopii kyllä varmasti ihan hyvin tytöllekin. Itse asiassa mietin itse, että onko se enempi tyttojen takki, kun ne muut värit taisivat olla " tyttövärejä" . Meillä on sitten asusteina oranssia ja sinistä.
Minun kaverini ainakin osti tuon takin tytölleen ja nätiltä näytti. Kokeilimme sitä kaupassa myös meidän pojalle, ja totesimme, että molemmille sopi yhtä hyvin:) Asusteistahan se enemmän riippuu näyttääkö takki poika- vai tyttömäiseltä:)