Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kertoi, että oli painostanut eksänsä aborttiin. En tiiä mitä mieltä olisin tästä. :/

Vierailija
10.12.2011 |

Kuulemma eksä pettänyt miestä (ilmeisesti kumpikin aika kroonisia pettäjiä) ja oli laskenut, että lapsi ei todennäköisesti olisi miehen. Heillä oli jo tuolloin ja kaksi yhteistä lasta.

Mies kertoi, että uhkasi erota jos nainen ei tee aborttia että hän ei ala elättämään kenenkään muun lasta.

Eniten mua hämmentää se, että mies ei yhtään osoittanut miettineensä sitä vaihtehtoa, että lapsi on saattanut olla hänen. Puhui asiasta kuin olisi ostanut purkin maitoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tämä kuulostaa ulkopuolisen silmin??

ap

Vierailija
2/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen pettäjä ja painostaa lapsiensa äidin aborttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies ei halua sun kanssa yhtään? On muuten jättämässä ja palaamassa exän luo,tullut katumapäälle eron suhteen.

Vierailija
4/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin, että onko mies oikeasti sellainen vai oliko hänen ja eksänsä parisuhde vaan sellainen. :/

Ei olla tunnettu kauhean kauaa ja musta tuntuu vähän epämiellyttävältä että ylipäänsä kertoo tuollaisia asioita mulle. Tuo oli niin intiimi tieto ja koskee muitakin ihmisiä kuin miestä itseään.

ap

Vierailija
5/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kykenisi kunnioittamaan miestä joka on krooninen pettäjä ollut, (mikä estää miestä pettämästä myös sinua?) sekä se,että on painostanut aborttiin.. melko tunnekylmä mies.

Vierailija
6/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies ei halua sun kanssa yhtään? On muuten jättämässä ja palaamassa exän luo,tullut katumapäälle eron suhteen.

ei ole ollut viitteitä tai puhetta.

ap

Vierailija
7/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tunnettu kauhean kauaa ja musta tuntuu vähän epämiellyttävältä että ylipäänsä kertoo tuollaisia asioita mulle. . ap

Etenkin suhteen alkupuolella ei kyllä pitäisi tuntua noin epämiellyttävältä.

Ja musta kuulostaa, että sä yrität selitellä asiaa parhain päin sillä, ettei mies muka oikeasti ole tuollainen, vaan niiden parisuhde vaan oli. Katsopa totuutta silmiin, niin huomaat, että kyllä se mies oikeasti on tuollainen.

Jos olet vielä epävarma, niin seuraile tilannetta vielä vähän aikaa. Eiköhän se epäily siitä vähitellen ala vahvistumaan.

Vierailija
8/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies ei halua ja sanoo ehkäisyn pettäessä että se on joko abortti tai ero?

Vierailija
9/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika avoin, itse sanoo, että "osaa puhua vaikeistakin asioista". Ensialkuun se imarteli, että mulle voi puhua ja avautua, mutta nyt tuntuu, että nää asiat ei kuulu mulle enkä haluai niistä tietääkään!

Lapsia ei ole tarkoitus hankkia. Meillä molemmilla on lapsia ja siksikin tuo abortti-juttu tuntuu jotenkin niin häiritsevältä.

ap

Vierailija
10/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni yritti aikoinaan saada tyttöystäväänsä tekemään abortin. nainen kieltäytyi ei anna tavata lasta, elarit kyllä kelpaa. Puhelee ihmisille että inhoaa lasta ja kehuu aina esikoistaan loputtomiin ja kohtelee tätä "mieheni" lasta kuin hirveetä hylkiötä ja toista kuin kuningatarta. Halusi kuulemma pitää lapsen :( Ymmärrä tälläsiä naisia! tois mulle sen muksun täältä löytys rakkautta!

Vierailija
11/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Puhelee ihmisille että inhoaa lasta ja kehuu aina esikoistaan loputtomiin

Nää viestit on joskus raskaita lukea, kun ei jakset kirjoittaa kuin vaillinaisia lauseita ja lukijan pitää sitten arvata loput.

Vierailija
12/12 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Puhelee ihmisille että inhoaa lasta ja kehuu aina esikoistaan loputtomiin

Nää viestit on joskus raskaita lukea, kun ei jakset kirjoittaa kuin vaillinaisia lauseita ja lukijan pitää sitten arvata loput.

Sun täytyy kyllä olla aika dille jos et tosta selvää saa! Selitän kyllä asioita mielelläni tarkemmin lapsille en aikuisille ihmisille jaksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan