Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri kertoi just että oli eilen ajanu baarista kotiin autolla!

Vierailija
10.12.2011 |

Eikä varmasti selvnpäin. Enpä ois uskonu siitäkään ihmisestiä. Sitäpaitsi, miks se tommosta kertoo?? Haluaako se jotenkin hyväksyntää teolleen tai myötuntoa? Mä vastasin vaan, että "no, onneks et tappanu ketään".

En ois halunnu tietää, rattijuopot on kyllä yhelaista yhteiskunnan pohjasakkaa mun mielestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia? Jotenkin meni kaikki kunnioitus ystävää kohtaan ja mua vituttaa että sen piti mulle kertoa. Kuulemma vaan neljälle ihmiselle kertonu ja että siitä ei saa huudella... Typerä nainen.

Vierailija
2/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki niin vastaan rattijuoppoi että huh.

meillä kyl menis tollaseen tyyppiin täydellisesti 1) luottamus, ja 2) ystävyys jäähtys. Ei se ehkä kokonaan menis mut luottamus ku menee niin...

Muutenki tuntuu et yleensä ne jotka uhoo kännipäis ajelulla on nää alle 18v mopoilijat jotka on niiiiin kovaa tyyppiä ku kotii asti mopoin pääsee.

että onko tää alottajan ystävä sitten teini?

Tämmösiä mietteitä parikymppisellä naisenalulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan, tosin kaveri perheetön :/

Lujan ystävyyden pitäisi tietysti kestää isotkin kolhut, mutta tuo on mun periaatteitten mukaan niin suurta piittaamattomuutta että en tiiä mitä ajatella. Ja humalatila ei ole mikään lieventävä asianhaara mun mielestä.

Jos ois ees tehny Sirpa Pietikäiset ja vaikka siirtäny autoa jossain parkkipaikalla tms, mutta että on ihan aika pitkän matkan ajanu!

ap

Vierailija
4/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olisi syy lopettaa ystävyys. En voi sietää rattijuoppoja. Yksi suhdekin on kaatunut sen vuoksi. Onneksi ei ehditty seurustella kuin 4kk, niin mulle selvisi, että tää mies oli tuomittu 2x rattijuopumuksesta. Eli oli varmaan ajellut aika usein humalassa. En olisi voinut kuvitellakaan jatkoa ko tyypin kanssa!

Vierailija
5/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle facebookissa. Mä en haluais kuulla yhtään mitä se on tehny!!! Vastailin sille aika suoraan mutta eihän mulla oo kanttia sanoo, että en haluu kuulla moisesta ihmisestä enää mitää

ap