Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluaa minusta vain seksiä - miten voisin muuttaa sen?

Vierailija
10.12.2011 |

On mennyt täysin hermot siihen, että miehet haluavat minusta vain seksiä.

Jos tapaan jonkun kivantuntuisen miehen baarissa, ollaan hetken juttelun päästä siinä tilanteessa, että mies sanoo haluavansa rakastella minun kanssani.

Toki ihan kivaa, että miehet haluaa minua, mutta että se on heti mielessä.

En pukeudu paljastavasti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin antaa seksiä tai että ei anna?

tapasin illanvietossa miehen ja oltiin aika kännissä molemmat ja molemmat varattuja ja seksinnälkäisiä.

Yksi asia johti toiseen eli seksiä oli mutta ei yhdyntää. Muuta kyllä. Mies kyllä senkin jälkeen sanoi ihania asioita jne.

Pari päivää kului, ehkä 4 ja mies laittoi viestiä ja halusi tavata uudestaan. Viestit meni vähän vihjaileviksi. Tapasimme ja taas ajautui samaan tilanteeseen eli ei kuitenkaan yhdyntää vaikka molemmat tosi kiihottuneita toisistamme.

Sen jälkeen mies halusi puhua ja sanoi ettei halua suhdetta eikä ihastua tms. että seksiä silloin tällöin ehkä 1krt/v tai jotain sinnepäin ja että haluaa pitää taukoa. Tuli tosi paska fiilis itselle siitä. Ei tehnyt mieli suudella.

Mies laittoi myöhemmin viestin, että anteeksi jos pahoitti mieleni ja että ei johtunut minusta vaan kadutti niin paljon kaikki. Ja että olen ihana ja sen näköinen nainen josta hän pitää. Ja että haluaa vielä tavata mutta että otetaanko pieni aikalisä suhteen kanssa?

Mulla oli siinä vaiheessa vaan niin paska fiilis että mies haluaa seksiä multa 1krt/v.

laitoin itse viestin että musta tuntuu että oli tässä,paska fiilis mullakin ja muuta en sano. Ja että meni liian pitkälle tuo ja että en halua että kukaan saa tietää mitään siitä meidän "seikkailusta" ja että ollaan erilaisia.

Nyt tuli seuraavana päivänä ikävä tuota toista miestä. En vain osaa näitä sosiaalisia suhteita fiksusti hoitaa. Olen kömpelö.

Kun itse nimenomaan haluisin toista lähelle kun sitä ei omassa liitossa ole ja sitten mies ei halua nähdä.

teenkö emämunauksen jos laitan miehelle viestiä vielä?

vaikka että hän pahoitti mieleni mutta haluisin vielä nähdä tms.

Vierailija
22/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku kommentoida edelliseen viestiin

t:kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teet emämunauksen, jos vielä viestittelet. Tuossa voi ainoastaan polttaa näppinsä.

Vierailija
24/31 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/31 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni se auttoi.

Vierailija
26/31 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:18

Vierailija
27/31 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2011 klo 16:45"]milloin antaa seksiä tai että ei anna?

tapasin illanvietossa miehen ja oltiin aika kännissä molemmat ja molemmat varattuja ja seksinnälkäisiä.

Yksi asia johti toiseen eli seksiä oli mutta ei yhdyntää. Muuta kyllä. Mies kyllä senkin jälkeen sanoi ihania asioita jne.

Pari päivää kului, ehkä 4 ja mies laittoi viestiä ja halusi tavata uudestaan. Viestit meni vähän vihjaileviksi. Tapasimme ja taas ajautui samaan tilanteeseen eli ei kuitenkaan yhdyntää vaikka molemmat tosi kiihottuneita toisistamme.

Sen jälkeen mies halusi puhua ja sanoi ettei halua suhdetta eikä ihastua tms. että seksiä silloin tällöin ehkä 1krt/v tai jotain sinnepäin ja että haluaa pitää taukoa. Tuli tosi paska fiilis itselle siitä. Ei tehnyt mieli suudella.

Mies laittoi myöhemmin viestin, että anteeksi jos pahoitti mieleni ja että ei johtunut minusta vaan kadutti niin paljon kaikki. Ja että olen ihana ja sen näköinen nainen josta hän pitää. Ja että haluaa vielä tavata mutta että otetaanko pieni aikalisä suhteen kanssa?

Mulla oli siinä vaiheessa vaan niin paska fiilis että mies haluaa seksiä multa 1krt/v.

laitoin itse viestin että musta tuntuu että oli tässä,paska fiilis mullakin ja muuta en sano. Ja että meni liian pitkälle tuo ja että en halua että kukaan saa tietää mitään siitä meidän "seikkailusta" ja että ollaan erilaisia.

Nyt tuli seuraavana päivänä ikävä tuota toista miestä. En vain osaa näitä sosiaalisia suhteita fiksusti hoitaa. Olen kömpelö.

Kun itse nimenomaan haluisin toista lähelle kun sitä ei omassa liitossa ole ja sitten mies ei halua nähdä.

[/quote][quote author="Vierailija" time="10.12.2011 klo 16:45"]milloin antaa seksiä tai että ei anna?

[/quote]

Eli petit poikaystävääsi varatun kundin kanssa ja sitten loukkaannuit, kun hän halusi pelkkää seksiä? Ja luulit että se että hän sanoi "ihania asioita" olisi viitannut siihen, että hän haluaisi kanssasi naimisiin ja perheen?....

Vierailija
28/31 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta tekee mieli kommentoida. Mä olen pitkässä parisuhteessa, eikä mies halua musta muuta kuin seksiä. :-( Muutoin ärsytän häntä raivarin partaalle ja puhuu jatkuvasti, että on mun kanssa vain lapsen takia.

Vuosia uskoin, että se viereen kömpiminen oli katumusta ja anteeksipyyntöä, mutta kun jossain vaiheessa mulle ei seksi juuri silloin maistunutkaan, häipyi välittömästi.

Voi olla aivan hirveä, olla heittämässä mua pihalle, haukkuu kaikin tavoin, mutta jos alkaa panettaa, on kuin ei muistaisi mitään sanomisiaan. Ja kuvittelee sitten, että en pidä häntä fyysisesti haluttavana, vaikka syy on se, että ei tee mieli, kun päässä kaikuu kaikki uhkailut ja solvaukset ja koko juttu tuntuu valheelta.

Vierailija
29/31 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoitatteko nyt miehiä joita tapaatte humalassa yöllä baarissa?

Ensinnäkin: älkää keskittykö etsimään vakavaa suhdetta baareista, siellä monet ovat humalassa hakemassa hetken huumaa.

Jos siellä kuitenkin olette: ÄLKÄÄ antako sitä seksiä! Jos mies kiinnostaa muuten niin moisen seksi-kommentin jälkeen sanotte hymyillen, että no sepä mukavaa, ehkäpä seuraavilla treffeillä voidaan tutustua paremmin ja katsoa minne asiat johtaa.

Kyllä minultakin (ja useimmilta naisilta) yökerhoissa halutaan sitä seksiä. Kuitenkaan sitä ei tartte antaa.. Itse tapsin mieheni juurikin siellä baarissa, hän halusi seksiä, nukuttiin eka yö yhdessä ja siitä se lähti :) ihan kunnon tyyppi. Eli ei seksin tahtominen heti tarkoita että kyseessä on playboyluuseri.

Playboyluuseri :D Koska sinulla on oikeus kertoa miten ihmisten pitää elämäänsä elää?

Vierailija
30/31 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole pettänyt mutta tullut kyllä petetyksi.

Jos et halua olla nykyisen kanssa niin lopeta se, ihmisellä on kyky aistia kumppanista pettäminen joten vaikeutat vain omaa elämääsi ja aiheutat turhaa surua ja mielipahaa miehellesi.

Pahimmillaan se johtaa jonkun kuolemaan kuten eräässä lähipiirini tapauksessa kävi.

Siis mies oli varatun naisen kanssa ja mustasukkainen mies turvautui veitseen ja tämä toinen mies sitä myötä hautaan. Varmasti kielletty hedelmä on jännittävää ja sitä myötä kiihottavampaa ja tuo uusia ulottuvuuksia elämään mutta kun kielletty osuus loppuu niin loppuu jännityskin ja olet samassa pisteessä kuin exäsi kanssa.

Ja itse aloittajan aiheeseen...

No nyt eronneena 5 vuotta ilman seksiä niin voisin naida vaikka elefanttia😁 kuvannollisesti tietty.. mutta silti en vonkaisi seksiä ellei nainen tekisi aloitetta siihen ja ehdottomasti tyytyisin suudelmiin ja vieressä nukkumiseen.. sehän on jollain tapaa melkeinpä parempaa kuin seksi mikäli nainen on mieleinen omaan makuun.

Vierailija
31/31 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ketjun nosto mutta juuri tällainen tilanne vaivaa. Miehet haluaa tavata, ehdotan lounasta tai että tehdään jotain yhdessä...ei, vaan ihan aina ehdotus on että jospa nähdään mun luona :( tuntuu ikävältä. Niin ja olen nainen, 39 ja haluaisin myös seksiä mutta en ihan liki tuntemattoman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä