Päivystyksen natsihoitsu ei käsitä että 6 tuntia on vähemmän kuin kuukausi.
Soitin päivystykseen, että lähen tulemaan kun jalaka kipeenä eikä arvauskeskus anna lääkäriaikaa enää tälle vuodelle.
Akka, joku amk-hoitsu, ei meinannut millään käsittää, että tiedän kyllä että päivystyksessä joutuu odottamaan lääkäriä 6 tuntia, mutta silti se on pienempi odotusaika kuin että odottaisin lääkäriaikaa kuukauden.
Vittu millaisia urpoja ne ottaa sairaanhoitajiksi opiskelemaan.
Kommentit (4)
jalalla ei pysty kävelemään eikä päivällä lääkärille pääse.
Kuumepotilas voi hyvin potea kotona tai mahataudillekaan ei päivystys mitään voi ennen kuivumista. Jalkakipuuni voin saada koipeen piikin ja taas nivel toimii paremmin.
Ja minä en natsihoituilta lupia mennä paikalle kysele, ilmoitin vain että laittaa ylös että olen soittanut.
päivystykseen leikkimään viedä. Jos pentu kykenee leikkimään leikkitilan leluilla, se on riittävän terve kotihoitoon eikä päivystyskäyntiä tarvita.
sairaanhoitaja laittoi minut jonoon viimeiseksi eli katsotaan, jos ehditään, koska ainoa oire oli se äkillinen jalkakipu. Kyseessä oli laskimotukos, joka paheni erittäin nopeasti ja oli onneni, että olin sairaalassa siinä vaiheessa, kun sain keuhkoveritulpan. Liuotukseen pääsin nopeasti, kotona olisin todennäköisesti kuollut.
vihjaista, että jalkakipu ei ole mikään syy tulla päivystykseen viikon kiireisimpään aikaan. Siellä kun pitäisi oikeasti ehtiä hoitamaan ne akuutit tapaukset. Onneksi käyttävät triagea nykyisin ja saat todennäköisesti istua aika kauan siellä!
Sääliksi käy päivystyksen henkilökuntaa kun olet noin fiksukäytöksinen potilas...