Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pitävät haasteista naisessa.

Vierailija
10.12.2011 |

Tämä kävi ilmi, kun 18-vuotias poika lopetti seurustelun ja kun sitä kysyttiin häneltä syytä (kiva tyttö kun oli), niin sanoi, ettei ollut hänen tyyppiä, kun oli kaikesta aina samaa mieltä ja tykkää kun on vähän enemmän haastetta =)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaat miehet? Nyt tätiä naurattaa...

Vierailija
2/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaat miehet? Nyt tätiä naurattaa...

No, pojat, miehet. whatever, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtopäätöksen puolesta väestöstä.

Vierailija
4/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtopäätöksen puolesta väestöstä.

Vierailija
5/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin. Se on monta kertaa sanonut että ei voisi olla sellaisen ihmisen kanssa jossa ei olisi mitään vastustusta.

Tuttu mies erosi tempperamentikkaasta naisesta. Seuraava nainen oli kuulema ihana mutta aivan liian kiltti.

Mutta onhan niitä sellaisia varmasti jotka on niin tasaisia että tulisivat hulluksi vähänkin haastavamman ihmisen kanssa.

Itsekään en tykkäisi miehestä joka olisi ihan täys lapanen ja täysin mun tossun alla.

Vierailija
6/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan nuoret ja keskenkasvuiset pitävät ns. haasteista. Mä en näin aikuisena jaksais mitään "haasteita" ja "pelien pelaamista", se on musta sellaista romanttisten elokuvien höttöpöttöä...

Jotkut varmaan aikuisenakin tykkää juu, ja etsii niitä haasteita näin joulun alla vaikka firman pikkujouluissa. Mun voimat menee arjessa ja mä haluan että miehen kanssa on turvallinen hyvä luonnollinen olo ja ettei mun tarvitse esittää mitään pseudoälykköä kotona tai pelata jotain pelejä, että etpäs saakkaan nyt läheisyyttä ja seksiä ennen kuin mä olen saanut sitä tätä ja tota. se olis todella rasittavaa

Vierailija
7/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä kyllä yleistäs...mikä se haaste sitten kenellekin on, oman pään mukaan kun ei sais sitten kuitenkaan tehdä...

Vierailija
8/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkistä tukea, hauskaa seuraa ja seksiä -ei mitään haasteita.

Vierailija
9/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan nuoret ja keskenkasvuiset pitävät ns. haasteista. Mä en näin aikuisena jaksais mitään "haasteita" ja "pelien pelaamista", se on musta sellaista romanttisten elokuvien höttöpöttöä...

Jotkut varmaan aikuisenakin tykkää juu, ja etsii niitä haasteita näin joulun alla vaikka firman pikkujouluissa. Mun voimat menee arjessa ja mä haluan että miehen kanssa on turvallinen hyvä luonnollinen olo ja ettei mun tarvitse esittää mitään pseudoälykköä kotona tai pelata jotain pelejä, että etpäs saakkaan nyt läheisyyttä ja seksiä ennen kuin mä olen saanut sitä tätä ja tota. se olis todella rasittavaa

niin on sama kuin kuvailemasi haaste, oukeiiii...ap, joka käsitti kyllä vähän erilailla.

Vierailija
10/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti miehet haluu jonkun joka ymmärtää ja hellii. Tarkoitan siis aikuisia miehiä.

Vierailija
11/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos kivekset on laskeutuneet ja karvat alkaneet kasvaa vaikkakin tuon ikäiselle se on jo kirous kun karvoja alkaa kasvaa.

Vierailija
12/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussa on kyllä haastetta. Yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
13/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :)

Me aina nauretaan että kiikkustuolissakin vanhana istuessa vielä kinataan jos ei muusta niin kaukosäätimestä :)

Vierailija
14/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta panostusta, kaipaavat haastetta kotoa.

Vierailija
15/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen, enkä tykkää haasteista naisessa. Pitemmän päälle lähinnä tympii. Ei tietenkään aina tarvi olla kaikesta samaa mieltä ja omia ajatuksia saa olla, muttei tartte olla tahallaan vaikea/hankala :)

Vierailija
16/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 18 vuotias mikään mies ole vielä. hyvä jos kivekset on laskeutuneet ja karvat alkaneet kasvaa vaikkakin tuon ikäiselle se on jo kirous kun karvoja alkaa kasvaa.

Minkä vuoksi se muuten on niin mahdottoman hieno ja tavoiteltava asia olla MIES? Pojasta ei ole mihinkään, sillä pitää olla raavas, karvainen rotu-uros.

Terveisin 27-vuotias poika, joka ei itsekään pidä naisellisista naisista, vaan tyttömäisistä naisista. Ja ei, ei ole ollut seurasta ja saannista pulaa, vaikken olekaan tylsän stereotypinen miehinen adonis, vaan tavallinen ihminen.

Vierailija
17/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen, enkä tykkää haasteista naisessa. Pitemmän päälle lähinnä tympii. Ei tietenkään aina tarvi olla kaikesta samaa mieltä ja omia ajatuksia saa olla, muttei tartte olla tahallaan vaikea/hankala :)

Politiikkaan susta ei olisi ikinä.

Vierailija
18/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaan susta ei olisi ikinä.

Vierailija
19/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä, meillä jopa tapellaan välillä, apua...

Vierailija
20/22 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä, meillä jopa tapellaan välillä, apua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä