Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonnut perheenisä palaa jouluksi kotiin, on Lapissa

Vierailija
10.12.2011 |

Pitkä metsästysreissu syyskuusta-joulukuuhun.

http://www.lapinkansa.fi/Lappi/1194705601183/artikkeli/salosta+kadonnut…

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121014923268_uu.shtml

Syyskuussa kadonneeksi ilmoitettu löytyi autiotuvalta - "Palaan kotiin jouluksi"

Lauantai 10.12.2011 klo 10.38 (päivitetty klo 10.52)

Mies on poliisin mukaan oleskellut autiotuvalla henkilökohtaisten syiden vuoksi.

Syyskuun 30. päivä Salossa kadonneeksi ilmoitettu ja pitkään etsitty vuonna 1984 syntynyt mies on löytynyt hyvässä kunnossa Lapista, Inarin Juutuan rannassa olevalta Haapakosken autiotuvalta.

Hän on ilmoittanut oleskelleensa autiotuvassa henkilökohtaisten syiden vuoksi ja kertonut aikovansa palata kotiin jouluksi, poliisi tiedottaa.

Asiaan ei liity rikosta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut tarpeekseen "yhteisistä" rahoista ja vaimon kotonaolosta sekä ticketeistä ja pomp de luxista...

En tiedä mikä on Pomp de lux.=(

Vierailija
22/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen et siinä on mies jonka vaimo on nalkuttanut ulos.

No,mielenterveysongelmahan sekin on=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava, mutta mielenterveysongelmat johtuvat muustakin kuin nalkuttavasta vaimosta. Itsemurhayritys yms.yms.yms.

Lapsia kohtaan todella todella väärin ja kaikkia läheisiä

Vierailija
24/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen et siinä on mies jonka vaimo on nalkuttanut ulos.

No,mielenterveysongelmahan sekin on=D

Vierailija
25/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei palais ainakaan minun kanssani yhteiseen kotiin. Lukot ois vaihdettu ja eropaperit ovenkahvassa odottamassa.

Vierailija
26/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti soikoon. Kyseinen henkilö on äärimmäisen mukava ja hieno ihminen, eikä mikään hullu! Jättäkää nyt jo rauhaan ihminen, jota ette edes tunne!

Ai kauheeta ei sai nauraa...

Kyllähän sinäkin tajuat että jotakin täytyy olla taustalla että pystyy moiseen tekoon. Todella törkeä temppu vaimoa ja lapsia kohtaan. Kadota jäljettömiin.

En tiedä mut jos on vielä monta pientä lasta niin erittäin raskasta vaimolle.

Jokainen ihminen tarvii välillä lomaa, mutta se että ei ilmoita kenellekkään. Se on tässä outoa.

Vierailija
27/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin yleisempää juttuun?

Testaa miten yhteiskunta reagoi kun joku "vain katoaa"?

Ja taas joku veti tietysti ne mielenterveysongelman tähän ketjuun. Mielenterveyshoito on tässä maassa suuri teollisuusbusines teollisuuden käyttämällä tyylillä! Ja iso kasa ihmisiä on ollut kusetuksessa mukana!

Vierailija
28/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun ukko olis. Tilaisin muutokuorman viemään kaikki sen romppeet sinne ja ostaisin vielä laphalaislakin kaupan päälle. Elelköön siellä ja tutustukoon poroihin.

Tollaisia ne luserit on.

Vierailija
29/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masentuneena (krooninen), ahdistuneena ja väsyneenä äitinä osaan samaistua tuon miehen tarpeeseen mennä jonnekin olemaan rauhassa, yksin. En ole itse sellaista vielä tehnyt, mutta parikin kertaa esim. junaa odottaessani olen miettinyt että mitä jos...mitä jos hyppäisin tuohon pitkän matkan junaan, menisin toiselle puolelle Suomea ja katsoisin, mitä tapahtuisi?

On aika ikävää vetää lapsia tähän juttuun mukaan, koska vaikka heillä on varmasti ollut ikävä jne., mielenterveysongelmainen ihminen voi olla itselleen tai perheelleen hengenvaarallinen jossei saa olla rauhassa, kun sitä kaipaa. Näkisin siis että parempi miehelle kun katosi, parempi näin eikä niin että huomisen lehdessä komeilisi otsikko "syyntakeeton isä tappoi perheensä". Tietynlainen välinpitämättömyys ja itsekkyys kuuluvat masentuneen maailmankuvaan, ei siinä mitään ilmoituksia omasta katoamisesta varmaan kiinnosta alkaa tekemään.

Vierailija
30/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti soikoon. Kyseinen henkilö on äärimmäisen mukava ja hieno ihminen, eikä mikään hullu! Jättäkää nyt jo rauhaan ihminen, jota ette edes tunne!

On sinulla aika erikoinen käsitys siitä, miten toimii "hieno ja mukava ihminen", joka ei ole edes hullu.

Kyllä Lapissa elää paljonkin hienoja ja mukavia ihmisiä jopa koko ikänsä. Minun mielestäni ei ole kuitenkaan ihan täysipäisen eikä ensinkään mukavan ihmisen tapa toimia noin, että katoaa jälkiä jättämättä ja mitään itsestään ilmoittamatta.

Luultavasti ilo on täysin meidän puolellamme, jotka emme häntä tunne.

Vierailija
31/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut autiotuvalla yksin vai vaimoaan paremmassa seurassa?

Vierailija
32/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tollaista toimintaa. Sen vielä ymmärtäisin että jos olisi kertonut lähtevänsä ja lähtenyt vaikka vaimo olisi vastustellut, mutta että tolleen katoaa ja antaa läheisten huolestua että mitä on tapahtunu?

Mä luulen että mun olisi ainakin vaikea jatkaa parisuhdetta ton ihmisen kanssa, ero!

Vierailija
33/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tehdä yhtäaikaa miehen kanssa? Pitääkö odottaa seuraavaan päivään, kun isä on tullut kotiin? Mitä isä selittää lapsille? En jaksanut teitä, joten lähdin pois luotanne? Huippua! Palkitaan varmaan seuraavana isänpäivänä oikein mitalilla.

Vierailija
34/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voi helpottaa asioita ja toteuttaa toiveen jo ennen joulua. Tuskinpa kadonnut takaisin edes haluaa tulla.

Ja aikuista ihmistä ei kukaan toinen voi omistaa, aikuinen vastaa itse lapsilleen tulevaisuudessa miksi katosi, vaimolle asia ei kuulu.

Vierailija
35/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voi helpottaa asioita ja toteuttaa toiveen jo ennen joulua. Tuskinpa kadonnut takaisin edes haluaa tulla.

Ja aikuista ihmistä ei kukaan toinen voi omistaa, aikuinen vastaa itse lapsilleen tulevaisuudessa miksi katosi, vaimolle asia ei kuulu.

Kunnon daiju!

Vierailija
36/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä voi mies kadota kauppareissulla ja seuraavana päivänä vaimo kirjastomatkalla? Ei tarvitse toiselle kertoa eikä väliä, kuka ne lapset sitten hoitaa?

Inhoan näitä naisia, jotka hymistelevät ja nuolevat miesten persettä kaikessa. Mies on varmaan niin uhri, hieno ja mukava ihminen, perheensäkin jätti vain pakosta, kun vaimo oli niin kamala.

Luuseri tyyppi, ei ansaitse vaimoa eikä lapsia. Minä laittaisin myös avioeropaperit vetämään, hakisin yksinhuoltajuuden ja valvotut tapaamiset. Kotiin ei olisi enää mitään asiaa. Ei vaikka olisi kuinka hieno ja mukava mies jonkun mieshymistelijän mielestä. Jos perheenäiti tekisi saman, mieshymistelijät tuomitsisivat ja haukkuisivat äidin maanrakoon. Voi mies raukkaa, kun yksin hoitaa lapsetkin. Tekopyhiä kaksinaismoralisteja palsta täynnä! Jokainen ihminen on tilivelvollinen läheisilleen liikkeistään. Jos ei näin koe olevansa, on turha olettaa, että hänellä on ketään odottamassa paluuta. Läheisiä ei kohdella noin. Jokainen järkevä ja normaali ihminen sen tajuaa, joten ottakaapa ne päät pois miesten perseistä!

Vierailija
37/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaimoaan omista eikä vaimo miestään, kuten eivät vanhemmatkaan omista lapsiaan. Jokaisella on oikeus tehdä ihan juuri niin kuin oma halu määrää.

Itse on vastuussa lapsilleen kun katoamistaan heille selittelee, mutta aviopuolisolle ei olla vastuussa, aikuinen on vapaa.

Minä en selittelisi ukolle sekunttiakaan jos tulisin kuukauden kadoksissaolon jälkeen hakemaan tavaroitani.

Vierailija
38/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies vaimoaan omista eikä vaimo miestään, kuten eivät vanhemmatkaan omista lapsiaan. Jokaisella on oikeus tehdä ihan juuri niin kuin oma halu määrää.

Itse on vastuussa lapsilleen kun katoamistaan heille selittelee, mutta aviopuolisolle ei olla vastuussa, aikuinen on vapaa.

Minä en selittelisi ukolle sekunttiakaan jos tulisin kuukauden kadoksissaolon jälkeen hakemaan tavaroitani.

Esim. elatusvastuu, myös puolisosta.

Vierailija
39/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuun paitsi itsestään myös toisista ihmisistä. Jos ei siihen pysty, tulee muuttaa kelomökkiin heti peruskoulun jälkeen ja pysyä siellä, yksin.

Vierailija
40/56 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi aukee ja silleen.