Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko edes viikonloppuisin nukkua niin pitkään kuin haluat?

Vierailija
10.12.2011 |

Saatko harrastaa liikuntaa juuri silloin kuin itsellesi parhaiten sopii?

Jos vastaat kumpaankin kyllä ja yrität laihduttaa, en ollenkaan symppaa, jos et onnistu!

:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen varmaan huomaa että olen täällä klo. 08.40.

Vierailija
2/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon kanssa nukutaan ysiin ja illalla pääsen aina lenkille siihen aikaan kun haluan. ei ongelmaa. eikä edes tarvetta laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on yksivuotias lapsi ja mies. En saa vapaata kuin silloin kun miehelle sopii.

Vierailija
4/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua saan, meillä on vuorot. Mun nukkuoäivä on sunnuntai.

Liikunnasta ei olla sovittu, pitäisi kyllä sopia.

Asun kuitenkin perheessä ja mulla on kolme lasta. Kaikki nyt vaan ei onnistu pelkästään oman mielen mukaan.

Vierailija
5/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänkin hereillä minuutilleen siihen aikaan, kun kello arkena herättää. Eikä tietenkään uni enää tullut. Ja liikuntaa voisi harrastaa vaikka kuinka, mutta en vaan jaksa.

Vierailija
6/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitan miehelle perjantai-iltana, että haluan nukkua aamulla, niin lapsen tullessa herättelemään menee mies vuorostaan mukuloiden kanssa olkkariin touhuamaan. Lepäilee itse soffalla ja laittaa lapsille telkun päälle. Ihan ok näin. Yleensä herään vapaaehtoisesti aamulla lasten kanssa, koska olen aamuvirkku.

Harrastusaikataulut pitää sovittaa esikoisen ja miehen harrastuksiin, muutoin kyllä onnistuu milloin vaan. Miehellä 1 ainoa viikoittainen harraste ja siitä en halua tinkiä.

Vierailija
7/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yleensä ottaa aamuisin rauhallsesti, olen aamu-uninen ja käynnistyn hitaasti. Mies on aina hoitanut aamumeiningit, aamuvirkku kun on. Illat on mun vastuulla. Tänään on vähän poikkeuksellinen päivä, siksi olen nyt tässä enkä peiton alla.

Nyt tietty kaikki on yksinkertaisempaa kun nuorinkin lapsi on jo ekaluokkalainen.

Vierailija
8/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä nukun myöskin sunnuntaisin (joku muukin kirjoitti)

Treeneihin menen treenipäivisin ja muuten omaa aikaa molemmin puolin ihan sopimuksesta.

Mutta laihduttaa ei tarvii. :)

Vierailija
9/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan rivarissa ja joka jumalan viikonloppu sama meteli ja pauke ja juoksu alkaa viimeistään kahdeksalta.

ja pitäis laihduttaa!

Vierailija
10/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pikkujoulut eilen ja kummasti täällä silmät ristissä lasten kanssa olen, kun mies nukkuu pitkään. NÄin meillä myös edelliset viikonloput. ARkisinkin mies herää tunnin myöhemmin kuin minä.

Liikuntaakaan en saa harrastaa. Jos erikseen pyydän, voidaan jokin aika sopia, mutta se ei missään nimessä voi olla säännöllinen, koska miehelle tulee siksi päiväksi jotain työjuttuja aivan heti. Toista päivää kysellessä tulee se vakio katsotaan eikä ikinä mitään katsota.

Joo, katkera olen ja nalkuttava ämmä. Enkö saisi? En miehen mielestä. Kuulemma voisi harkitakin heräämistä aiemmin, jos en vain nalkuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme