Mies pikkujouluissa ja takuulla kaikkien naisten vokottelemana.
Mies on lääkäri ja työpaikan henkilöstö todella naisvaltaista (kaikki sairaanhoitajat naisia, puolet lääkäreistä naisia..). Mua sitten risoo, kun ne naiset ihan avoimesti flirttailevat mieheni kanssa ja ovat useasti ihan ehdottaneet vaikka mitä.
Luotan mieheeni, ollaan oltu 13 vuotta naimisissa ja meillä on ollut ihan tarpeeksi alamäkiä - ei siis eletä missään ruusunpunaisissa harhaluuloissa (enää). Puhutaan avoimemmin kuin koskaan ja siksi tiedänkin, että miehelle naiset tulevat ihan suoraan ehdottelemaan.
Olen ollut työpaikalla usein, jopa lasten kanssa ja takuulla kaikki tietävät, että mies on varattu ja perheellinen. SILTI! Ottaa vain päähän tällaiset pikkujoulut, jossa sitten ryypätään ja naiset tekevät itsestään pellen miehen edessä. Mieheni ei siis todellakaan ole mikään miesmalli, ei rikas, ihan tavallinen perusjamppalääkäri.
Mikä naisia vaivaa?!?!
Kommentit (8)
Ap on mustasukkainen ja kateellinen. Pelkäätkö että näillä naisilla on jotain mitä sinulta puuttuu? Ehkä sinun kannattaisi kasvattaa itseäsi hieman, ettet olisi noin lapsellinen.
Sinäkö käyt vokottelemassa varattuja miehiä? Häpeä.
Kun sellaista tapahtuu, tuon pohtiminen on luonnollista. Olisit voinut jättää sen laskimen käyttämättä, niin olisimme välttyneet tuolta tyhmältä kommentiltasi tässäkin ketjussa.
lääkäri: kyyninen elämänasenne muovautuu suojaksi työtä vastaan ja ne lääkärit itse ovat omahyväistä porukkaa. Järjenjättiläisiäkään harva on.
t: lääkärin tytär
Jaksa uskoa että kaikki siellä miestäsi vokottelis, mutta sehän riittää että kymmenestä yksi.
Minäkin luotan mieheeni, mut silti tulee välillä tulee mustasukkaisuuden tunteita ja kauhuskenaarioita mieleen, kun olen itse kovin arkisena vauvan ja taaperon kanssa kotona ja mies paljon töissä, välillä työmatkoilla ja syömässä hienosti asiakasillallisilla...
Mut hienoa että teillä puhutaan avoimesti, onnea jatkossakin!
saattaa jossain vaiheessa olla menoa, harva mies pystyy kiusausta vastustamaan. Victoria Milan-kokemuksella voin sanoa, että niiiiiin monta juttua kuulee, että ollaan työmatkoilla, vaimo ja lapset kotona tai sitten jopa niitä lääkäreitä, jotka kokevat, että elämästä puuttuu jännitys. Jokainen mies sortuu, kun SOPIVA tilaisuus tulee.
lääkärillä on älykkyyttä, rahaa ja valtaa ja ne naiset ajattelevat lähinnä itseään ja sitä, että jos mies lähtee niiden juttuihin mukaan niin sehän on teidän eikä sen naisen ongelma.
jos miehesi on avoimesti asiasta kertonut niin tuskinpa hän noista naisista on mitenkään kiinnostunut?
Ap on mustasukkainen ja kateellinen. Pelkäätkö että näillä naisilla on jotain mitä sinulta puuttuu? Ehkä sinun kannattaisi kasvattaa itseäsi hieman, ettet olisi noin lapsellinen.