Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei ala seksi sujua, pulassa ollaan

Vierailija
09.12.2011 |

Eli tämä sama vanha laulu. Yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta, lapsia edellisistä liitoista, ei yhteisiä. Pikkuhiljaa sitä on seksikin hiipunut. Se havainto järkytti kun huomasin, että viimeisen kuukauden aikana seksiä on ollut tasan neljä kertaa! Ja kuitenkin kohtalaisen nuoria ihmisiä ollaan. Tiedän että syy on pääsääntöisesti minussa. Työpäivän jälkeen, kun lapset viimein nukkuvat, haluan/tarvitsen aikaa itselleni, ja siitä kärsii parisuhde. Aamuisin on noustava aikaisin, jotta jaksaa taas päivän puuhat, joten nukkumaan on päästävä ajoissa. Ja tuntuu ettei samaan iltaan mahdu "minun aika" ja "meidän aika".

Ja tämä oravanpyörähän tämän on tehnyt meille. Mies olisi mielellään yhdessä, vaikka tilanne olisi mikä, minulla tuntuu olevan vaikea valita, useimmin vietämme illat eri huoneissa.. Lomilla tilanne aina muuttuu, ja minäkin jaksan panostaa suhteeseemme, ei vaan sitä voi niiden varaan jättää..

Onko teillä kokemusta samanlaisesta? Pelkään että mies menettää kohta mielenkiintonsa, ja alkaa etsimään muualta huomiota, kun vaimo ei enää kaikkien päivittäisten työ- ja kotihommien jälkeen jaksa "seurustella".. Itse olen tilanteeseen välillä melkein tyytyväinen, mutta ihan oikeasti, pitäähän parisuhteessa olla kunnon seksielämäkin.

Meillä ei tällähetkellä ole..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta miehen näkökulmasta. Meilläkin vaimo äärimmäisen stressaantunut arkirumbasta ja ei jaksa enää panostaa parisuhteeseen - ei huomiota mulle. Itse panostan kaikkeni arjen sujuvuuteen, perheen ja vaimon hyvinvointiin mutta ei auta. hemmottelen vaimoa usein, suklaata ym. hyvää.

Tuo sun 4 kertaa kuukaudessahan on jo tosi hyvä, meillä ei sitäkään ja silloin kun on niin sekin pimeässä peiton alla lähärissä - "nopeesti nyt"-komennolla. Ja harvoin kun saa niin nopeestihan se käy.

Mulla onkin verkot vedessä. Viktoria Milanissa ja iskuri.netissä.

Tällä menolla tulee yksi katkera mies lisää...

Vierailija
2/10 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen arkea. Ja seksiä neljä kertaa kk:ssa. On muuten ihan hyvin.

Muutoin en jaksa nyt enempiä itse avautua. Meillä saattaa olla neljä kertaa vuodessa. Olen nainen. Tilanne johtuu miehestä. Väsyttävää ja pateettista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut oman mieheni kanssa seksiä viimeksi 1,5v sitten.

Vierailija
4/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut oman mieheni kanssa seksiä viimeksi 1,5v sitten.

Rakkaani kirjoitetaanko me samasta asiasta tänne? Mitä jos nyt jouluna otettaisiin se mitä viimeksikin toissa juhannuksena,jooko? Tee sinä aloite, teethän :)

Vierailija
5/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa vain olisinkin toinen puolesi... Tekisin kyllä aloitteen, vaikka kaksikin...

Vierailija
6/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle mainitsin eilen just että haluaisin enemmän seksiä.

Vastahan meillä oli, sanoi mies.

Jotain pari viikkoa sitten, vastaan minä.

Kuinka usein sitä oikein pitäis olla!? Kysyi mies.

Niin, siinäpä se. Kuinka usein pitäis olla. Voisin ehkä selviytyä jos olis kerran viikossa hyvää seksiä. Saisin tuntea olevani haluttu. Toki voin tehdä aloitteen, mutta joskus haluaisin että mua halutaan.

Mieluummin haluaisin useamminkin, sitten ei olis niin suuria latauksia ja odotuksia.

Joskus mies on sanonut, että on rasittavaa kun mun pitää aina saada ja kiukuttelen jos en saa. Kai siinä kiukustuu jos saa seksiä harvoin ja sekin on joku hätänen vetäsy kun ei toista paljon tunnu kiinnostavan.

Olen aktiivinen, kokeilunhaluinen ym. Joskus oli paremmin tämäkin puoli, seksi on ollut tosi hyvää mutta sillonkin mulle olis kelvannut useammin.

Oonko mä itse aiheuttanu tilanteen luomalla jotain järkyttäviä paineita miehelle?

Tuun aina niin surulliseksi, kun luen näitä juttuja. Varsinkin sellaisia missä yleistäen todetaan että kun vaimot pihtaa ja miehet kärsii.

Vierailija
7/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian eteen voi tehdä töitä tai sitten kyykyttää miestä, että mikä seksihurjastelija sitä ollaan ja jätä minut rauhaan.

Tuota voi vaikka kerralla/parilla kuussa kehitellä siihen suuntaan, että jos ap kykenet, niin annat miehelle parisuhteen lujittamispiparia. Tietysti se toinen koulukunta on, että jos naista ei erikseen himota niin ei tarvitse nähdä vaivaa. Jos et kykene, niin selvä peli, mutta jos kykenet eikä huvita, niin onhan se sitten pieni valinta.

Tuon loman päälle voi rakentaa helposti erotiikkaelämää. Kummasti se arkisempi seksielämä kuivine kausineen sujuu paremmin, jos on niitä kivoja kokemuksia mitä muistella ja fiilistelee sen seuraavan loman realistisilla odotuksilla ja toiveilla.

Vierailija
8/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa aina minut haluamaan ja kyllä itsekin teen asian eteen paljon.

Vierailija
9/10 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta on meillä mennyt kesät ilman seksiä ja talvella sitten hieman aktiivisemmin, luokkaa kerran kuussa. Nämä kolme - neljä vuosittaista "juhlahetkeä" on pidettävä muistissa niin jaksaa aina seuraavan kesän yli :-)

t. sesonki

Vierailija
10/10 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä noin 2-4 keraa vuodessa :)

mutta nyt menin töihin ja seksiä nyt 2-3 kertaa viikossa!

ihanaa! Saa rentoutua töissä ja sitten viikonloput touhutaan :) lapsia 2 toinen nukkuu samassa sängyssä hyvin sikeästi ;)