Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksistä taas

Vierailija
10.11.2005 |

Mieheni on kovasti kiinnostunut anaaliseksistä mutta olen kieltäytynyt jo vuosia. Mies ei ole omien sanojensa mukaan saanut koskaan anusta. Hän taivuttelee minua koko ajan sillä että tämä olisi hieno uusi kokemus meille molemmille ja että ehkäpä jopa pitäisin anaaliseksistä. Totuus on että ehdin kokeilla anaaliseksiä edellisessä suhteessani enkä pitänyt siitä vaikka taivuinkin silloisen mieheni tahtoon aika montakin kertaa. Nyt en enää tahtoisi sillä viime suhde opetti että jos kerran antaa niin sitten joutuu antamaan uudestaan ja uudestaan. Miehelläni on sitä paitsi paljon paksumpi kalu kuin exälläni. Tilanne on tosi ärsyttävä ja nakertaa tavallaan suhdettammekin. Joskus tekisi mieli karjaista miehelleni että tiedän tasan tarkkaan miltä iso kyrpä perseessä tuntuu. Vaan eihän siinäkään olisi järkeä. Mieheni tuntien siitä syntyisi raju mustasukkaisuuskohtaus.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö parisuhteessa tehdä jotain vastoin omaa tahtoaan, jotta suhde voisi paremmin. Eipä sitä voi kukaan puolestasi päättää. Varmaan on viisaampaa jättää kertomatta miltä se tuntui exän kanssa. Ei varmasti miehestä tunnu kivalta kun hän ei pääse minne exä pääsi. Ehkä hän voisi siitä ajatella että rakastitkin exää enemmän kuin nykyistä, koska suostuit silloin myös anaaliin. Toisaalta miehen egoa voisi myös nostaa se, että sanot ettei anaalia voi koska hänellä on niin iso muna. Exällä oli vain ihan pieni. No mutta ehkä kuitenkin kivempaa kun ei paljoa niitä exiä sekoiteta nykyiseen suhteeseen. Ehkä miehesikin on tehnyt jotain mitä ei haluaisi vain sen takia että suhde voisi paremmin.

Vierailija
2/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein suosittelisi että kerrot antaneesi exälle... Minuakin kiinnostaisi kokeilla (olen siis mies), mutta vaimo ei olle kauhean innokas. Täytyy myöntää että suorastaan vituttaisi rankasti jos saisin tietää että olisi exälle antanut. Ja siinä ei auta selitykset isoista ja pienistä munista, kyllä jokainen mies tajuaa että nainen voi kehuia miehensä munaa maailman isoimmaksi, eikä sitä koskaan pysty tarkistamaan millainen exällä oli eikä sitä onko vaimo oikeasti sitä mieltä. Eli munan kehumine non tietenkin kivaa, mutta en usko että miehet yleensä ottavat sitä sen vakavammin. Miehesi varmaan myös sanoo että olet paremman näköinen ja haluttavampi kuin kaikki exät yhteensä. Sama asia, et sinä voi sitä tietää, mutta niin vain kuuluu sanoa...

Anaalista vielä, sinuna kokeilisin kerran, jos et nykyisenkään kanssa pidä siitä niin tee se hänelle tarpeeksi selväksi. Minusta tämä on paras vaihtoehto, kun kerran et voi sanoa tieteäväsi ettet pidä siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että olet sitä aiemmissa suhteissa kokeillut etkä pidä siitä yhtään etkä halua sitä enää harrastaa.

Aikuinen mies ei vingu ja kitise aiemmista seksisuhteista eikä myöskään vaadi partneriaan tekemään tälle epämiellyttäviä asioita.

Vierailija
4/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on saanut parrua. esiintyy täällä naisena.

-Sambuca

Vierailija
5/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mici65-

Vierailija
6/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=red] ☻ [color=green] Mici on [size=1] ♀ [size=5][color=pink]♪♪♫♫

Vierailija
7/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kokeiluun ei tarvitse suostua jollei halua. Entä jos asetelma olisi toisinpäin sinä kiihottuisit valtaisasti saadessasi tökkiä miestäsi isolla vibralla pyllyyn? Suostuisiko miehesi kokeilemaan jos vaikka sattuisi pitämään siitä? Tuskin. Ja vaikka suostuisikin, sinun ei tarvitse " kokeilla" anaalia jos et halua. Piste.

T. nainen, kokeillut mutta ei touhusta tippaakaan pitänyt

Vierailija
8/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=2][color=red]

Anna miehellesi sen verran periksi, että hän saa käyttää rasvattua sormea anaalissasi. Sitten voit todeta (eli valehdella tarvittaessa), että tuntui todella epämiellyttävältä ja teki vähän kipeääkin. Eiköhän mies sen jälkeen itsekin totea, että ei hommasta voi ikinä tulla mitään kalun kanssa.

Vierailija
9/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi senkin vielä sanoa, että sulla on isompi. Valehtelu ei hyödytä ketään. Ja siitä, että kun on kerran antanut, mangutaan aina lisää: ei pidä paikkaansa onneksi mun miehen kohdalla, kysyy kyllä toisinaan, mutta YMMÄRTÄÄ, jos en sillä hetkellä sitä halua. Joskus kyllä haluankin. Mutta ymmärtäisi myös, jos en haluaisi enää ollenkaan sitä.

Vierailija
10/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että jos ei jostakin asiasta pidä tai pelkää että se sattuu, niin siitä on sitten myöhemminkään enää vaikea nauttia, kun ei osaa rentoutua.

Meillä ei harrasteta anaaliseksiä tyyliin penis peppuun. Sen sijaan molemmat nautimme ja kiihotumme kovasti siitä, kun mies laittaa sormensa peppuuni rakastellessamme. Sormeenkin mieluiten liukkaria tai sitä jo etukäteen peppureiän lähettyville. Kun olen jo melko lähellä laukeamista, mies voi alkaa ensin kiihottavasti hyväillä pepun seutua ja sitten laittaa sormen sinne. On tosi kiihottavaa ja olen näin saanut aivan ihania orgasmeja. Aina ei kyllä toimi. Ajoitus on tosi tarkkaa!

Miestänikin kiihottaa kovasti laittaa sormi tai sitten joku pienempi vehje (thaianaalisauva) peppuuni. Tuntee sen peniksellään läpi rakastellessamme. Tykkäisikö sunkin miehesi tällaisesta? Mutta et ehkä huonojen kokemustesi vuoksi ole tästäkään innostunut. Ymmärrän. Eikä kaikkeen tosiaan tarvi suostua. Sano, että sattuisi ja että ei käy. Sano, että montaa muuta kivaa voisi kyllä kokeilla ja pyydä miestä ehdottamaan jotakin muuta!

Vierailija
11/17 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kyllä innostunut peppuseksistä, mutta mies ei. Nyyh! Pari kertaa olen saanut miehen suostumaan, mutta hän tekee sen vain minun mielikseni. Pakko tyytyä vain työntelemään sauvaa peppuun kun masturboin. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
12/17 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian helppoo jos koskaan ei joutuisi tekemään mitään mistä ei tykkää.

Vierailija
13/17 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen aikuinen ymmärtää sen kyllä.

Vierailija
14/17 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ehdottamaan vastavuoroisesti miehellesi että saat tunkea dildoa hänen pyllyynsä!! Ja jos hän siitä nauttii kovasti niin sitten annat ' kokeilla' myös peppuseksiä sinuun :P

vuoroin vieraissa ;)

Vierailija
15/17 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ajatus

ainakin minä suostuisin siihen

-mici-

Vierailija
16/17 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinua ehdottamaan vastavuoroisesti miehellesi että saat tunkea dildoa hänen pyllyynsä!! Ja jos hän siitä nauttii kovasti niin sitten annat ' kokeilla' myös peppuseksiä sinuun :P

vuoroin vieraissa ;)

Vierailija
17/17 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi anaaliseksiä, mutta minä en halua enää langeta suostumaan, vaikkei tekisi mieli. Takana minulla on vain yksi aikaisempi miessuhde. Siinä suostui aina lopulta miehen kaikkiin pyyntöihin. Loppujen lopuksi hän jätti minut ja paljastui, että kanssani oli loppuaikoina ollut vain seksin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan