G: Mistä ostatte alusvaatteenne ja minkälaisia alusvaatteita käytätte?
Kommentit (15)
olen itse aivan ihatunut changeen! ei ole loppuunsa edes kovin kalliita alusvaatteita ja on erittäin hyviä. yleensä ostan yhdet liivit ja jos tarjouksessa olisi vaikka 2 pöksyt uhden hinnalla niin ostaa kahdet samat jotka sopii liiveihin. kun housuja pitää kumminki pestä useemmin.
Cittarista myös pöksyjä ostelen. Eivät samaa sarjaa yleensä mutta samaa väriä, tosin käytänkin vain mustia ja valkoisia alusvaatteita.
Alusvaateliikkeistä, vaatekaupoista, marketeista. Jos tarvitsen tai näen jotkut kivat, ostan. Pyrin ostamaan hyvälaatuisia ja erittäin mukavia.
Change on luottokauppa, Stockalta ja SOkokselta metsästän alelaareista Chantellea (lempparimerkki) ja Valiserea, Passionatakin kaapista löytyy. Useimmat halpiskaupat eivät ainakaan aiemmin ole myyneet kokoani (70D).
Jos setti löytyy, ostan, mutta alelaarilöydöissä usein ei ole kuin liivit tai pöksyt jotain sarjaa. Usein käytän kuitenkin samanvärisiä alusvaatteita (esim. mustat liivit ja pöksyt mutta eri sarjaa), mutta en aina.
On samaa sarjaa - vähintään samaa väriä. Valitsen alusvaatteet aina myös vaatteiden värin mukaan. Harmaat vaatteet - harmaat alusvaatteet jne.
Minulla on paljon vaatteita - myös alusvaatteita (ja kenkiä ja laukkuja)
Sieltä mistä halvalla saa. Yleensä cubus tai marketti. Ei samaa sarjaa
Erikoisliikkeistä, netistäkin koska 75G- kokoa ei löydy halpiskaupoista.
Alaosan Lindexistä, mutta yleensä mätsään värit yhteen.
Pidän kauniista vaatteista kengjstä laukuista, ostan niitä paljon - miksi en siis sataaisi alusvaatteisiin.
Tilaan netistä puuvillaboxereita ja teepaitaliivejä.
En mistään tietystä liikkeestä osta. Liivit ja alkkarit on yleensä eriparit, mutta menee yhteen, koska ovat molemmat mustia. Pidän nykyisin lähes pelkästään urheiluliivejä, koska ne riittää ja tukee ihan ok.
Mormonikirkolta. Ne on halpoja ja hyviä ja niihin tehdyt merkit suojelee pahalta.
Rintaliivit erikoisliikkeestä ja ostan aina setin, myös alkkarit. Lisäalkkarit on sitten puuvillaisia, yleensä olleet Sloggeja, mutta yritän nyt löytää parempia, kun Sloggit on nykyisin niin huonolaatuisia.
Marie Jo -merkkisiä on viimeisimmät olleet. En löytänyt lempparimerkkiäni Maison Lejaby valikoimasta.
Mitähän kenenkään alushousut kuuluu ap:lle?
Ap hakee runkkumatskua. Kuvailkaa vaan oikein tarkasti... :D
puuvillaiset alushousut, kaarituelliset liivit. alushousut yleensä halpahallista ja liivit mistä sattuu.en patsastele koskaan missään alusvaatteisillani ja olen mukavuudenhaluinen.