Muutama fakta naisen alapäästä ja rinnoista ja miehen vehkeen koosta ja seksistä.
Miehen lepotilassa olevasta peniksestä ei voi päätellä mitään, on olemassa ns. verikulleja ja lihakulleja.
Verikulli voi paisua erektiossa jopa nelinkertaiseksi ja kaksi kertaa paksummaksi, kun taas lihakulli paisuu vain hiukan erektiossa.
Mies ei voi peniksen koolleen mitään, mutta nainen voi ahkeralla esim. aerobicillä ja salitreenillä vaikuttaa alapäänsä tiukkuuteen ja lantionpohjan lihaksiin, ns ilolihaksiin huomattavasti. Kolme lasta synnyttänyt nainen voi muokata alapäänsä 16-vuotiaan neitsyen tiukkuustasoon vuosien kovalla treenillä. Olen tavannut tällaisen naisen.
Naisen roikkuvat rinnat voi myöskin muokata teinitytön terhakoiksi pystyrinnoiksi sitkeällä rintalihastreenillä. Tällaisenkin olen tavannut.
Sama treenineuvo pätee miehiin. Kovalla vuosien salitreenillä voi kolme-nelikymppinenkin saada lihaksikkaan ja tiukan nuoren urheilijamiehen vartalon.
Seksitaidot ovat myös opeteltavissa, siihen vaaditaan molemminpuolista sitoutumista ja halua.
Seksi ei ole pelkkää yhdyntää eri asennoissa, siihen kuuluvat molemminpuolinen ja monipuolinen suuseksi esim. alkaen sisäreisien parransängellä kutittelusta tai miehen kiveksien hyväilystä, joita voi harjoitella palautteen perusteella, naisen G-pisteen stimulointi ja molempien vartalon hyväily, esim. kielen pyörittäminen naisen nännin ympärillä ja sen näykkiminen, myös miehen peniksen hyväily ja naisen masturboiminen käsin miehen toimesta ja klitoriksen imeminen ja joskus voi kokeilla samaan aikaan tapahtuvaa molempien masturbointia, niin että molemmat näkevät mitä toinen tekee.
Siinä muutama fakta.
Lisätä voi, jos haluaa.
Kommentit (32)
Tuosta luettelemastasi listasta lähinnä pilates sopii lantionpohjajumppaan, ja spinning, core ja jooga saattavat myös toimia jonkin verran. Muut eivät juuri sinne vaikuta, saattava jopa heikentää lantionpohjaa.
Kovalla vuosien salitreenillä voi kolme-nelikymppinenkin saada lihaksikkaan ja tiukan nuoren urheilijanaisen vartalon
ap
Ap on ihan oikeassa. Itse olen juuri täyttänyt 40-v ja kiinteän kroppani ja iloisen mieleni takia minua luullaan aina nuoremmaksi :). Moni minun ikäiseni näyttää väsyneeltä, lösähtäneeltä tädiltä. Ihan asiaa ap puhuu. Löysävarret eivät vaan kestä faktoja. pusi, pusi.
Oikeastaan väärin. Keskimäärin rasvaisuus naisessa nuorentaa, kuikelot ovat ryppyisiä. Tissit pienenee kun rasva vähenee jne.
Kuka sanoi, että olen laiha kuikelo? Kerroin olevani kiinteä ja se on ihan eri asia kuin perseetön ja rinnaton löysä-laiheliini.
Minulla on ihanan pyöreä, lihaksikas peppu ja kiinteät jalat. En silti ole bodari kultaseni :)
Siinä tosin 25 olet oikeassa, että olen pienitissinen. Kiinteä sellainen.
Voimakkaasti rasvoittuva iho ei ryppyynny niin helposti kuin rutikuiva atooppinen iho.
Eivät kaikki hoikat naiset ole ryppyisiä.
Voimakas ihon rasvoittuminen tosin vaatii säännöllistä ja jokapäiväistä ihonhoitoa.
Myös geenit näyttelevät ryppyyntymisessä suurta osaa.
ap
Kuka sanoi, että olen laiha kuikelo? Kerroin olevani kiinteä ja se on ihan eri asia kuin perseetön ja rinnaton löysä-laiheliini. Minulla on ihanan pyöreä, lihaksikas peppu ja kiinteät jalat. En silti ole bodari kultaseni :) Siinä tosin 25 olet oikeassa, että olen pienitissinen. Kiinteä sellainen.
ap
Tai niitä lihaksia jotka ylläpitävät potenssia, lisäksi mies voi lihastreenillä treenata kestoaan, ettei ole mikään hetilaukeava.
Yksi tapa esim on laittaa pyyhe peniksen päälle, ja sitä nostella noilla lihaksilla.
Miehet on kovin hanakoita vaatimaan naisilta jatkuvaa lantionpohjantreenausta, mikä on monen mielestä ihan perseistä hommaa ( paitsi geishakuulilla, jotka kyllä kannattaa hommata, tosin voivat haitata olemista, itseäni ainakin kiihottaa ne koko ajan), mutta itse vaan kohauttelevat hartioitaan, kun vähän jotain heidänkin pitäisi tehdä.
Kait ap. sentään edes ajelet kulli- ja pallikarvasi?
Ja vehkeen juuresta.
Päältä saksin sopivan pituiseksi.
Osaan myös nytkäytellä penistäni erektiossa musiikin tahtiin, mikä on huvittanut monia naisia.
ap
Olen kolmen lapsen nelikymppinen äiti ja pari viime vuotta olen treenannut tavoitteellisemmin ja enemmän kuin ennen. Pienet, kolme lasta ruokkineet rintani eivät ole varmastikaan isontuneet mutta näyttävät paljon paremmilta treenatussa rintakehässä - ne kiinnittyvät rintaan laajemmalta alueelta ja näyttävät isommilta ja täyteläisemmiltä. Toki muukin kroppa näyttää paremmalta kuin ennen. Enkä ole laiheliini, vaan lihaksikas ja kurvikas.
Seksi ei ole pelkkää yhdyntää eri asennoissa, siihen kuuluvat molemminpuolinen ja monipuolinen suuseksi esim. alkaen sisäreisien parransängellä kutittelusta tai miehen kiveksien hyväilystä, joita voi harjoitella palautteen perusteella, naisen G-pisteen stimulointi ja molempien vartalon hyväily, esim. kielen pyörittäminen naisen nännin ympärillä ja sen näykkiminen, myös miehen peniksen hyväily ja naisen masturboiminen käsin miehen toimesta ja klitoriksen imeminen ja joskus voi kokeilla samaan aikaan tapahtuvaa molempien masturbointia, niin että molemmat näkevät mitä toinen tekee.
En pidä yhtään siitä että nänneihini tai genitaalialueelle kosketaan. En ole ikinä pitänyt siitä että minulle annetaan suuseksiä, vaikka olenkin lauennut sen tuloksena, se nyt on vain helvetin ällöttävää ja sotkuista.
Sitä en katso masturboimiseksi, että mies koskettelee klitoristani käsin. Masturboiminen on ITSEtyydyttämistä, ei siis sitä että joku toinen koskettelee klitorista tai penistä.
Lisäksi tuo "joskus voi kokeilla" ei ole mielestäni mitään faktaa, vaan vinkki.
Seksi käsitteenä on muutoinkin sellainen että kaikki käsittävät sen eritavoin. Toiselle se on kaikkea sitä, mikä kiihottaa, toiselle vain yhdyntä. Mielestäni on myös eri asia harrastaa seksiä, kuin rakastella. Seksin harrastaminen on lähinnä niitä yhdenillan panoja yms. ja rakastelu sitä, jota tehdään tunteella, sen rakastettunsa kanssa.
Mutta niin. Tuolla on tuollainen seksi-palsta, minne tämänkin aloituksen olisi voinut laittaa.
Rintalihakset ja naisen rinnat on eri asia. Jos naisella on imetyksen kuihduttamat tyhjät nahkapussit, ei siihen mikään rintalihastreeni auta. Tokihan hänen rintalihaksensa voivat suurentua ja näyttää ryhdikkäämmiltä - ja niiden kiinteiden lihasten päällä makaa sitten ne tyhjät pussit. Katsos, kun tissien sisällä ei ole mitään lihasta mitä treenata! Tissit ovat maitorauhasia ja rasvakudosta.
ja jalkaprässi. Niissä parhaiten treenautuvat lantionpohjanlihakset. Toki kokonaisvaltainen treeni pitää muistaa pitää mielessä.
ap
ap