Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koolla tosiaan on väliä !

Vierailija
09.12.2011 |

Ja se on niin surullista että näinä sinkkuvuosina olen joutunut huomaamaan (niin itse kuin kohtalontoveritkin) että aika monella miehellä on itse asiassa ihan liian pieni :(

Ja se tunne kun suhde/ilta etenee saman peiton alle ja kosketat ekaa kertaa... MIKÄ PETTYMYS !! Ja olen törmännyt jopa niin pieneen että olen joutunut miettimään että voiko sillä edes virtsata.

Eihän ne miehet sille mitään voi mutta todella sääli :(

Enkä itse koe olevani mikään "kauppahalli", olen synnyttänyt sektiolla ja pitänyt aina huolta lantiopohjalihaksista kuulilla ja jumpalla..ja tuntuuhan se nyt tietysti joltain mutta..

Ja usein nämä miehet ovat vielä niitä ettei ne osaa sitten oikein muutakaan joka on pahin mahdollinen yhtälö.

Tsemppiä pienimunaisille - valitettavasti koolla on tosiaan väliä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pitää olla rakkautta mukana jos haluaa edes jollain tasolla nauttia :)

Vierailija
2/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se keskivertopituus oliko se nyt 14cm(?) voi pitää paikkaansa. Tai sit mun kotikaupunkiin on pesiytyneet noi kaikki pienen omaavat.

Exällä oli ihana 17cm. sellaen kun löytäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se keskivertopituus oliko se nyt 14cm(?) voi pitää paikkaansa. Tai sit mun kotikaupunkiin on pesiytyneet noi kaikki pienen omaavat. Exällä oli ihana 17cm. sellaen kun löytäis.

Muakin harmittaa kun exällä oli niin ihanan sopivan iso...sen jälkeen en ole tavannut kuin yhden miehen jolla oli myös sopivan iso - hänen kanssa oltiinkin pidempään.

Itselle seksi on vaan niin tärkeä osa parisuhdetta etten voi kuvitella jatkavani pienimunaisen räpeltäjän kanssa..ei vaan voi.

T: Ap

Vierailija
4/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on väliä..onnex aviomiehelläni on ihan mukavan kokoinen en uskois et muuten haluisin edes yrittää seksiä sen kans, kauhulla muistelen sinkkuaikoja ja niitä pienimunaisia joille piti sit teeskennellä"suurta nautintoa" (kylmät väreet)loppu kyl suhteet hyvin lyhyeen ei sellanen nysä juurikaan kiinnosta :( Miten ihmeessä sellasilla saa edes lapsia aikaan?ihan vaan kiltteyttä naisilta jotka sanoo et ei koolla oo väliä ihan sama ku miehet sanois ettei lantionpohjalihaksilla oo väliä

Vierailija
5/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavampaa olla kuin löytää superihanan miehen ja sit paljastuuki et sillä on housussa sellanen mini katkarapu :(

Vierailija
6/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuudella väliä. Tärkeintä on, että painetta kohdistuu klitorikseen ja emättimen klitoriksenpuoleiseen seinämään n. 2-3 cm syvyydelle. Siihen riittää ihan hyvin pienempikin penis ja tärkeämpää on yhdynnän kulma eli se asento. Jos sitten päänsä sisällä kiihottuu erityisesti isoista pippeleistä niin se on eri juttu. Itse olen synnyttänyt 3 lasta alateitse ja paikat on jonkun verran venyneet ja ihan hyvin mieheni (13 cm, paksuutta en tiedä) tyydyttää ja mieskin on aina sanonut nauttivansa ja ainakaan tähän mennessä (10 vuotta) ei ongelmia tai innokkuuden puutetta ole ilmennyt. Enempihän se koko pituudelta puristus on miehen kannalta nautinnollisempaa. Eikä se seksi ole mitään teknistä suoritusta tai koko hommasta katoaa kaikki ilo. Jos nyt jotain kitkaa on ja muuten kiihottuu kumppanistaan niin kyllä sitä molemmat saa seksistä ihan riittävästi irti.

Minusta tämä jatkuvasti toistuva "kyllä koolla on väliä" -topikki on lopulta vain loukkaantuneiden naisten kostoisku niille miehille, jotka panettelevat naisten alapäiden ulkomuotoa. Ikävää parjausta molemmin puolin, koska kaikilla värkeillä seksi toimii ja voi olla hyvin nautinnollista. Jokaisen parin pitää vain löytää se oma yhteinen sävel. Eihän seksi mitenkään voi harjoittelematta hyvin toimiakaan kuin ihan satumaisella tuurilla!

Vierailija
7/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on väliä..onnex aviomiehelläni on ihan mukavan kokoinen en uskois et muuten haluisin edes yrittää seksiä sen kans, kauhulla muistelen sinkkuaikoja ja niitä pienimunaisia joille piti sit teeskennellä"suurta nautintoa" (kylmät väreet)loppu kyl suhteet hyvin lyhyeen ei sellanen nysä juurikaan kiinnosta :( Miten ihmeessä sellasilla saa edes lapsia aikaan?ihan vaan kiltteyttä naisilta jotka sanoo et ei koolla oo väliä ihan sama ku miehet sanois ettei lantionpohjalihaksilla oo väliä

Pienellähän juuri saa lapsia aikaan, sen voi työntää kuivaankin jotenkuten.

Tuosta viimeisestä lauseesta. JOS naisesta normaalin kokoinen, eli 13,50cm / 4cm paksu, ei tunnu tarpeeksi niin silloin nainen on itse väljä. Miksi ihmeessä evoluutio ja ihmisen biologia olisi epälooginen? Miksi todella tämä asia menisi niin, että nainen on normaali ja mies pienimunainen? Todetusti, 90% miehistä omaa normikullin joten ilmeisesti aika helvetin moni nainen sitten on epätyydyttävässä asemassa.

Jos normikokoinen ei riitä eikä osaa pilluaan jumppailla niin vaihtaa sitten hevoseen.

Vierailija
8/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tämmöistä suuren luokan pettymystä ollut.

Vierailija
9/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi minulla on ollut koko elämäni virheellinen käsitys koostani - olen ajatellut aina olevani keskivertoa pienempi, ja hieman hävennytkin itseäni.

Vasta nykyinen naisystäväni, joka on ollut nuorempana seksuaalisesti hyvin aktiivinen kertoi, että olen hyvän kokoinen. Asia on häirinnyt minua todella kauan ja paljon.

Olen erektiosta riippuen 16-18 cm, yleisimmin kai noin 17.5 cm.

Vierailija
10/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika pieni, en ole mitannut, mutta keskivertoa paljon pienempi.

Elin aika kauan sinkkuelämää ja tuli kokeiltua jos jonkinlaista munaa, aika isojakin joukossa. Silti tahtoi olla niin, että vaikka kuinka sillä isolla jyystettiin niin en silti saanut orgasmia. Ja useat näistä miehistä olivat sellaisia, että kun itse saivat niin homma jäi sitten siihen! Kierähdettiin vain tyytyväisenä viereen ja minä jäin ihmettelemään, että tällaistako tämä "mahtava" seksi sitten on.

Nykyisellä on pieni ja todella harvoin saan siitä itse vehkeestä, mutta hän tyydyttää minut AINA muilla keinoin ja mielestäni se on paljon tärkeämpää kuin se munan koko! Mitä hittoa sillä isolla munalla tekee, jos siitä ei saa ja jos mies sen jälkeen ei tyydytä muilla tavoin...

Vierailija
11/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole harrastanut seksiä kuin kahden miehen kanssa, ja kuvittelin että kun kumpikin oli suunnilleen saman kokoisia niin se olisi keskikoko. Mutta ilmeisesti olen ollut onnekas, ja kummallakin on ollut vähän keskikokoa isommat (n. 17 cm).

Hauska muuten että ex oli päälle 190 cm ja yli 90 kg (kävi salilla), nykyinen mies 175 ja 65 kg (sellainen sitkeä maratoonari-tyyppi) mutta vehkeet ovat samankokoiset :)

Vierailija
12/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa kun exällä oli niin ihanan sopivan iso...sen jälkeen en ole tavannut kuin yhden miehen jolla oli myös sopivan iso - hänen kanssa oltiinkin pidempään.

mutta silti ne molemmat on nyt ex:iä... hmmm.... eli eipä taida pelkkä koko riittää parisuhteen koossapitäjäksi...

kokeilepa seuraavaksi pienempää, ehkäpä huomaat, että suhteen onnistumiseen tarvitaan jotain muutakin!!

Vierailija
13/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaatteko te kaikkien kumppaneittenne vehkeet, kun moni osaa ilmoittaa tarkat senttimäärät? Mulla ikää 47 enkä ole yhtään vehjettä mitannut.

Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä: kyllä sillä koolla on väliä, paksuudella enemmän kuin pituudella (liian pitkähän sitäpaitsi satuttaa). Pienimunaisten vaimot vaan väittää muuta :-))

Vierailija
14/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on itse kavereidensa kanssa kilpaillut ja mitannut :) Ja kyllä se oikealta kuulostaa kun mittaa katsoo ja vertaa esim. omien käsien kokoon.

Mittaatteko te kaikkien kumppaneittenne vehkeet, kun moni osaa ilmoittaa tarkat senttimäärät? Mulla ikää 47 enkä ole yhtään vehjettä mitannut.

Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä: kyllä sillä koolla on väliä, paksuudella enemmän kuin pituudella (liian pitkähän sitäpaitsi satuttaa). Pienimunaisten vaimot vaan väittää muuta :-))

Vierailija
15/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni kumpani on minulla mitannut.. Tulokset olleet 17cm-21cm ja paksuutta 4.5cm - 5cm.

Kieltämättä uimahallissa näkee usein säälittävän pieni munaisia miehiä.

Eniten minua tökkii kun en ole kuin yhdelle naiselle saanut pelkällä panemisella viety maaliin asti. Muulla tavoin kyllä. Se kun on minusta seksissä parasta, antaa ei se saaminen muuten tunnu hyvälle :)

Vierailija
17/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni kumpani on minulla mitannut.. Tulokset olleet 17cm-21cm ja paksuutta 4.5cm - 5cm.

Kieltämättä uimahallissa näkee usein säälittävän pieni munaisia miehiä.

Eniten minua tökkii kun en ole kuin yhdelle naiselle saanut pelkällä panemisella viety maaliin asti. Muulla tavoin kyllä. Se kun on minusta seksissä parasta, antaa ei se saaminen muuten tunnu hyvälle :)

Jollain on sellainen showing not growing tyyppinen mulkku eli lepotilassa sama kuin jäykkänä kun taas jollain on ihan pieni lepotilassa, mutta kovana onkin sellainen 15 senttinen, joten oletkos sä nähnyt monetkin jäykät munat vaikka olet mies? Kummalliselta tuntuu moinen...

Vierailija
18/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on sellainen showing not growing tyyppinen mulkku eli lepotilassa sama kuin jäykkänä kun taas jollain on ihan pieni lepotilassa, mutta kovana onkin sellainen 15 senttinen, joten oletkos sä nähnyt monetkin jäykät munat vaikka olet mies? Kummalliselta tuntuu moinen...

E, enkä niitä erityseti katsele mutta tottakai tuollainen tulee tsekattua. Sääliksi on käyneet ne joilla näkyy vain nupin pää. eli velttona ~3cm.

Vierailija
19/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suurin piirtein naisen peukalon kokoinen. Silloin koolla oli väliä! Hankalaa oli kun kortsukin oli aivan liian suuri. Pahin oli kuitenkin, kun mies ilmoitti heti alkuun, että hän ei anna suuseksiä! Tuli mieleen, että mitä keinoja sulle sitten jää, kun sormetkaan eivät olleet erityisen taitavat.

Vierailija
20/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienimunainen mies oli viime TUURI-kyläkauppa jaksossa. Näittekö?

Ne miehet jotka siinä ohjelmassa sauno ja juoksivat munasillaan saunasta uimaan - sillä toisella oli niiiiiin pieni ja kurttunen että oikein myötähävetti.