Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain tietää, että työkaverini mies tappanut entisen vaimonsa

Vierailija
09.12.2011 |

Epäselvää on tietääkö työtoverini miehensä menneisyydestä. Pitäisikö kertoa? Työkaverilla lapsia entisestä avioliitosta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvää on tietääkö työtoverini miehensä menneisyydestä. Pitäisikö kertoa? Työkaverilla lapsia entisestä avioliitosta.

sitä uusperheiden onnea...

Vierailija
2/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle, ylipäätään, kuuluu toi asia?

JOs työkaveris alkaa ahdistumaan kotioloista, voit tietty lähestyä rohkaisevalla asenteellas: Miehes on murhaaja!

Joka tappa kerran, ei ole sarjamurhaaja. Joka kahdesti... miettisin tarkemmin. Kerran saa mokata, ja saada sen anteeksi. Late Johansson sai ilmeisesti muutamat extratkin anteeksi, mut erikoismiehet on erikoismiehiä. Latestakin tuli Ylioppilas ja olen sen puolesta W ylpeä. En tiedä miksi, itsellä 2 L:ää jo kolkyt vuotta sitten, mut vasta toi herkisti ihailemaan lakitusta.

Takaisin asiaan: Tunsitko sen tapetun naisen? Oliko miellyttävä? Harvemmin mukavia rouvia päästetään päiviltä, itsekin olen pistänyt kintaat taskuuni, jotta en olisi sitä ihanaa Saariston Sirkkaa, kuristanut, siihen paikkaan.

Nytkin mul on tää eräs iki-ihana Anneni, jolle mul on ruusui, nimipäivänsä iloksi, niin ei päivää mene et en kokisi olevani taakasta huojennettu jos hän olisi vainaa. Mut ei kuitenkaan.

Minun Anneni on maailman ihanin nainen ja koitan opetella ymmärtämään hänen oikkujaan. Hyväksymään.

Joka tappaa ämmänsä, tappaa olemuspuolen itsessään, ihan turhaan, saa samanlaisen sellikaverikseen Kakolassa.

Kivempi näin vapahasti, vaikka tampio-ämmäni kanssa. Koska, tää Tupa-Uuno muijani, pussaa kuitenkin, sillai et kelekään muulle en antais moista tilaisuutta!

Hevonen liekaan, koira komennuksella makuulle ja se läheisin nainen... Joilllekin kelpaa hunaja, toisille sokeri, idiksenä on tehdä siitä kimmasta niin makea, et se ei päästä susta tahmatassuillaan ikinä irti.

T: Diabet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle, ylipäätään, kuuluu toi asia?

JOs työkaveris alkaa ahdistumaan kotioloista, voit tietty lähestyä rohkaisevalla asenteellas: Miehes on murhaaja!

Joka tappa kerran, ei ole sarjamurhaaja. Joka kahdesti... miettisin tarkemmin. Kerran saa mokata, ja saada sen anteeksi. Late Johansson sai ilmeisesti muutamat extratkin anteeksi, mut erikoismiehet on erikoismiehiä. Latestakin tuli Ylioppilas ja olen sen puolesta W ylpeä. En tiedä miksi, itsellä 2 L:ää jo kolkyt vuotta sitten, mut vasta toi herkisti ihailemaan lakitusta.

Takaisin asiaan: Tunsitko sen tapetun naisen? Oliko miellyttävä? Harvemmin mukavia rouvia päästetään päiviltä, itsekin olen pistänyt kintaat taskuuni, jotta en olisi sitä ihanaa Saariston Sirkkaa, kuristanut, siihen paikkaan.

Nytkin mul on tää eräs iki-ihana Anneni, jolle mul on ruusui, nimipäivänsä iloksi, niin ei päivää mene et en kokisi olevani taakasta huojennettu jos hän olisi vainaa. Mut ei kuitenkaan.

Minun Anneni on maailman ihanin nainen ja koitan opetella ymmärtämään hänen oikkujaan. Hyväksymään.

Joka tappaa ämmänsä, tappaa olemuspuolen itsessään, ihan turhaan, saa samanlaisen sellikaverikseen Kakolassa.

Kivempi näin vapahasti, vaikka tampio-ämmäni kanssa. Koska, tää Tupa-Uuno muijani, pussaa kuitenkin, sillai et kelekään muulle en antais moista tilaisuutta!

Hevonen liekaan, koira komennuksella makuulle ja se läheisin nainen... Joilllekin kelpaa hunaja, toisille sokeri, idiksenä on tehdä siitä kimmasta niin makea, et se ei päästä susta tahmatassuillaan ikinä irti.

T: Diabet

Vierailija
4/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot. Mutta toisaalta allekirjoitat samalla oman tappotuomiosi.

Vierailija
5/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta rantain tai vihjein.

Onko tietosi varma? Mistä sen kuulit?

Vierailija
6/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, että onko totta sellainen huhu, että miehesi on murhannut aikaisemman vaimonsa.

Työkaverisi saa tilaisuuden ns. "säilyttää kasvonsa" koska tietysti kieltää asian ja sanoo että huhu on perätön. Voit samalla sanoa että siksi kysyitkin, että saat sanoa jos tulee vielä kahvipöydässä puheeksi, että ei pidä paikkaansa. Jos kysyy että kuka huhun kertoi, nii nsanot epämääräisesti, että "kaikkihan siitä tietää ja puhuu", niin kaverin mies ei saa aihetta syyttää ketään jos työkaveri miehelle puhuu.

Ja pointti tässä siis se, että työkaverisi saa tietää asiasta jos ei jo ennestään tiedä, sillä tottahan tuo jää häntä askarruttamaan ja selvittää asiaa tahollaan kysymyksesi jälkeen, ellei sitten tiedä asiaa jo vanhastaan.

Kysymällä annat tosiaan myös korrektin tilaisuuden ns. "säilyttää kasvonsa".

Vierailija
7/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu onkin aina hyvä tapa piiloutua, jonkun toisen selän taakse.

Vierailija
8/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole ihan hölmö!

Vierailija
9/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä erityisesti siitä työpöydän kahvikeskusteluissa puhu. Miksi sinäkään kiusaisit työkaveriasi?

Vierailija
10/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä erityisesti siitä työpöydän kahvikeskusteluissa puhu. Miksi sinäkään kiusaisit työkaveriasi?

on saanut sinut sellaisen miehen kanssa olemaan?

en ole erityisen ahdasmielinen, mutta tässä menee mun mielestä selkeä raja

Vierailija
11/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, joka tuntee vastaavan tapauksen

Vierailija
12/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut sinut sellaisen miehen kanssa olemaan? en ole erityisen ahdasmielinen, mutta tässä menee mun mielestä selkeä raja

autokolari, jossa mies ajoi autoa ja kyydissä ollut vaimo kuoli. Syyllinen oli kolmion takaa auton kylkeen tullut kuorma-auto. Silti yleisesti puhutaan, että mies tappoi vaimonsa... Juridisesti se ei ollut tappo, mutta moraalisesti oli.

Vierailija
13/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut sinut sellaisen miehen kanssa olemaan? en ole erityisen ahdasmielinen, mutta tässä menee mun mielestä selkeä raja

autokolari, jossa mies ajoi autoa ja kyydissä ollut vaimo kuoli. Syyllinen oli kolmion takaa auton kylkeen tullut kuorma-auto. Silti yleisesti puhutaan, että mies tappoi vaimonsa... Juridisesti se ei ollut tappo, mutta moraalisesti oli.

Vierailija
14/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tappamista ole vaan onnettomuus!

t. se ei-ahdasmielinen :)

Vierailija
15/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaista vain SATU että mies tappaa vaimonsa, huh huh!

t. mieli ahdistuu nyt

Vierailija
16/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olisi ollut ns. onnettomuus, en siltikään.

Pelkäisin elää sellaisen ihmisen kanssa.

Joten mun mielestäni sanot tuon huhu-jutun, että jos vaikka se ei sitä tiedäkään. Tuollaiset asiat on kyllä ehdottomasti ilmiannettava.

Vierailija
17/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaista vain SATU että mies tappaa vaimonsa, huh huh!

t. mieli ahdistuu nyt

vaan sellaista voi sattua että päätyy yhteen edellisen vaimonsa tappaneen kanssa.

Vierailija
18/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun entinen työkaverini oli itse omin käsin tappanut isänsä. Että repikää siitä. Kiva työkaveri se silti oli. Akateeminen.

Vierailija
19/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tappamista ole vaan onnettomuus! t. se ei-ahdasmielinen :)

mikä ehkä on paljon raskaampaa kuin konkreettisesti omin käsin riistää henki ja sitten olla sitä mieltä, että ei tehnyt mitään.

Vierailija
20/23 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tappanut känniporukassa vaimonsa ja tullut uskoon ja ollut juomatta 10v niin en noteeraisi asiaa