Terve pitkästä aikaa
Olen ollut pitkän tovin pois palstalta,ei ole huvittanut mikään ja olen ollut masentunut sekä poissaoleva. Lapsiani olen tavannut n.1-2 krt kuukaudessa (lapseni ovat isällään).
Joulun aika on aina ollut minulle tärkeää,ja erityisesti koska lasteni kanssa odotus oli aina palkitsevaa, se yhdessäolo,ja rauha ja tietysti joulu perinteet,kuusineen ja lahjoineen. Tämä on toinen jouluni etä-äitinä, ja tuntuu vieläkin oudolta...
Olen siis tise 28v,esikoiseni täytti 9v ja pienempi 4v.
Vihdoin saan apua tähän mikä olo minulla ollut jo 11v, sain diagnoosiksi siis epävakaa persoonallisuushäiriö,johon aloitettiin nyt eri lääkitys, mitä ennen ei olla kokeiltu tasoittamaan mielialaani (joka vaihtelee siis päivittäin), Deprakine. Onko muita äitejä samaisessa olotilassa,tai tilanteessa?
Kommentit (3)
vai joutuiko lastensuojelu puuttumaan ennen kuin havahduttiin asian vakavuuteen? Hienoa että lapsilla näyttää olevan asiat hyvin ja samoin sinulla parempaan päin.
Lastensuojelu "ns.puuttui" kyllä , eli siis olin toimeentulotuen piirissä,sekä kävin itse terapiassa puhumassa, eli psykologilla,ja siitä psykologini teki ilmeisesti lastensuojeluilmoituksen,koska olin itse hoidon tarpeessa (eli terapiaa sain). Lapset otettiin kiireellisesti huostaan,koska heidän mielestään ei avohuollon tukitoimi tepsinyt masennukseeni,jota sairastin...
oli se toinen vanhempi ns. vakaa ja lapset saivat tutun aikuisen kanssa jatkaa arkeaan. Nyt vain keskityt saamaan ittes kuntoon ja uudelleen arjen rullaamaan lasten kanssa :) Tsemppiä!
vai joutuiko lastensuojelu puuttumaan ennen kuin havahduttiin asian vakavuuteen? Hienoa että lapsilla näyttää olevan asiat hyvin ja samoin sinulla parempaan päin.