Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätähän ei kannattaisi täällä kertoa,

Vierailija
08.12.2011 |

mutta minä tiedostin jo 20-vuotiaana, että joskus vanhenen. Olen syönyt vitamiineja, kalaöljyjä ja kasviksia päivittäin parikymppisestä. Olen treenannut lantiopohjat jo teinistä ja hoitanut ihoa. Olen epiloinut 20 vuotta sääriä ja bikinirajat, aika hennosti enää karvat kasvaa. Raskausajat liikuin. No nyt kun on ikää, niin tämän kyllä huomaa. Joten te nuoret: kannattaa panostaa jo etukäteen. Ei tarvitse sitten ilkeillä kateellisena kanssasisarille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä paheita juurikaan. Ja sen kyllä huomaa, mua luullaan n. 10v nuoremmaksi.

Vierailija
2/2 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen saanut varmaan erityisen hyvät geenit, koska en liho, ja olen terve kuin pukki, vaikka elän ihan tavallisesti, en liiku hulluna, mutta tarpeeksi ja syön ihan normi sekaruokaa välillä herkutellen. Karvainen olen, mutta onneksi olen vaalea... Höylälläkin ne lähtee sina kun jaksaa niitä sheivata.

Tottakai on hyvä, jos jaksaa pitää itsestään huolta, etenkin terveyden kannalta. Mutta en mä ainakaan ketään sileäsääristä karvatonta naista kadehdi, jos ap sitä luulee! Jokainen saa olla karvaton tai lihava tai mitä vaan, ei se mulle kuulu! Oman miehen läskit ja karvat joskus häiritsee, mutta se nyt onkin eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme