Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saa pahoinpitelystä?

Vierailija
08.12.2011 |

Miesystävälläni on takana kaksi rattijuopumusta ja yksi pahoinpitely, jota juuri käsitellään. Nyt, eilen, hakkasi mua kasvoihin, potki selkään, niskaan, repi hiuksista...tuli vessan ovesta nyrkillä läpi kun menin turvaan. Poliisit tulivat paikalle, ja joka paikka veressä, niskassa iso avohaava, mitä lähdin sairaalaan tikkauttamaan.

Hän kieltää kaiken, ja väittää poliisille että naarmut hänen kädessään ovat minun tekosiani. Olin vain sikiöasennossa puolustaen päätäni.

Mies 130 kg, minä 150 cm...ei siinä muuta voi.

Mitä hän voi saada tässä tapauksessa pahoinpitelystä?

Asumme onneksi eri osoitteissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ma kuulusteluun kertomaan mitä tapahtui, ja haluaisin tietää, mitä saan vaatia?

Vierailija
2/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni harrasti pahoinpitelyä niin, ettei jää jälkiä. Ei lyönyt esim. kasvoihin koskaan, vaan vatsaan tai sitten repi hiuksista. Kuristi monesti. Hän sanoi että mun on ihan turha soittaa poliiseja paikalle, eivät ne usko kuitenkaan kun ei ole vammoja. Tottahan se varmasti olikin. Lähdin siis suhteesta ja vaihdoin salaisen numeron ym. Sama kantsis sun ap tehdä ja pian!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuteen.

Sai ehdollista parisen kuukautta ja koeaika 1,5 v. Sakkoja ei saanut, koska minulle määrätty korvaus henkisestä- ja fyysisestä kivusta oli niin suuri; 8500,- euroa.

Vierailija
4/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti vankeutta, joka muunnetaan yhdyskuntapalveluksi (jos rattijuopumusten tuomiot suoritettu kunnolla). Toinen vaihtoehto ehdollista + sakkoa.

Vierailija
5/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sen kanssa edelleen? Jos olet, niin kannattaisikohan lopettaa tollainen suhde ja pysytellä tosi kaukana moisesta äijästä?

Vierailija
6/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sattuu osumaan vastsassa tai selässä kunnolla sisäelimiin niin saa olla loppuelämän dialyysihoidossa kun munuaiset paskana.