Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUAN EX-MIEHENI TAKAISIN?

Vierailija
10.11.2005 |

keinoja? Tiedän,että rakastamme toisiamme ja luovutimme liian helposti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten erositte? Oletko varma ettei aika ole vaan muistoja kullannut? Älkää palatko liian helposti yhteen, käsitelkää menneet hyvin - muuten olette pian samassa tilanteessa.

Vierailija
2/4 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette yhä kavereita, pyydä häntä vaikkapa leffaan, syömään tms. Kyllä huomaat nopeasti onko hän samaa mieltä. Ja sitten tietysti kannattaa kertoa hänelle, että haluat hänet takaisin :)

Itse olin erossa neljä vuotta miehestäni, sain sillä välillä lapsenkin toisen kanssa, ja nyt olemme olleet jo vuosia taas yhdessä. Tällä kertaa toivoakseni loppuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta avioliitossa aviomiehen kanssa kolmella lapsella, mieheni alkoi mennä ulos muiden naisten kanssa ja näytti minulle kylmä rakkaus, useaan otteeseen hän uhkasi erota minua, kun halusin kysyä häneltä hänen suhteestaan muihin naisiin, Olin täysin tuhoutunut Ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle rakkauslääkäreistä nimeltä DR Goko, joka auttaa ihmisiä heidän suhdettaan ja avioliittoonsa ongelmaansa, hän esittelee minut tälle lääkärille, joka todella auttaa minua, kun otan hänet yhteyttä hän sai mieheni takaisin 48 tuntia, joten hän alkoi pyytää anteeksi, nyt hän on lopettanut mennä ulos naisille ja hän on kanssani hyvää ja todellista. Ota yhteyttä tähän rakastetieteelliseen lääkäriin suhde- tai avioliitto-ongelmasta ja löydä kaikenlaisia ongelmia, joita on vaikea ratkaista, ja hän antaa heille kestävän ratkaisun. Tässä on hänen sähköpostiosoitteensa (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com voit lisätä hänet whatsapp ja viber +2348056398964 Onnea kaikille

matti
4/4 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä