Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mut jätetään täällä huomioimatta?

Vierailija
08.12.2011 |

Siis jos kirjoitan jotain johonkin, niin siihen vastataan mutta hyökkäys kannalla. Miksi? Tuntuu pahalta että minua ei oteta tosissaan tai kommentteihini suhtaudutaan vihamielisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju en voi sietää avuttomuutta.

Kun vastasin niin sain vaan vihamielistä kommenttia osakseni.

Muita nyt en muista

ap

Vierailija
2/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiselitteistä vastausta ei varmaan ole, ja toisaalta kaikillehan täällä kettuillaan.

Mutta kirjoitat vähän kömpelösti, olisiko siinä yksi syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaako siunua siis se että joku on kanssasi eri mieltä?

Vierailija
4/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kömpelösti varmaan siksi, että kirjoitan nopeasti enkä jaksa uudelleen lukea kirjoitusta. On tavallaan vain ajatusten virtaa. Eikä tarkoitukseni olekaan kirjoittaa mitään romaaneja täällä. Mutta olen vain huomannut, että monet saa sympatiaa osakseen täällä toisin kuin minä. Saatan kyllä antaa ylimielisen ja koppavan kuvan, mutta silti minussa on kuoren alla sellaista pehmeyttä ja herkkyyttä paljon.

ap

Vierailija
5/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoren alla, ei se muutamasta rivistä välity...

Vierailija
6/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus luetaan mutta yhtään vastausta ei tule. Tapahtunut monta kertaa.

Vierailija
7/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ainoa ilmentymäsi täällä on teksti?

Ehkä vaikutat ylimieliseltä ja koppavalta, kuten sanoitkin. EIkä tekstejä täällä tarvitse editoida, mutta ehkä kannattaa miettiä miten itseään ilmaisee jos tuon kokee ongelmaksi.

Ei kellään varmaan ole mitään inua, anonyymiä, vastaan, mutta mieti ilmaisutapaasi tai hyväksy sen seuraukset.

jostain syystä sait minutkin vähän ärsyyntymään, en tiedä miksi.

Vierailija
8/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kyllä antaa ylimielisen ja koppavan kuvan

No eikö sulle jo järki sano mitään...? Ei kannata kuulosta ylimieliseltä ja koppavalta. Ihmiset ei pidä siitä.

Vierailija
9/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kömpelösti varmaan siksi, että kirjoitan nopeasti enkä jaksa uudelleen lukea kirjoitusta. On tavallaan vain ajatusten virtaa. Eikä tarkoitukseni olekaan kirjoittaa mitään romaaneja täällä. Mutta olen vain huomannut, että monet saa sympatiaa osakseen täällä toisin kuin minä. Saatan kyllä antaa ylimielisen ja koppavan kuvan, mutta silti minussa on kuoren alla sellaista pehmeyttä ja herkkyyttä paljon. ap

Internetissä vastataan juuri siten kuin tekstistä saa irti. Kukaan ei voi arvailla kuka siellä langan päässä, vaikka oliskin kuinka herkkä tyttönen niin vastaus voi olla napakka! Huomasitko, lähes suutuin kun sinä oletat että joku osaa lukea sun ajatuksia ja tunteita netin välityksellä.

Siis : opettele kirjoittamaan ja ilmaisemaan itseäsi paremmin.

Vierailija
10/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä vanha kissa uusia tapoja löytää? Mutta yritetään tuoda herkkyyttä esille enempi kirjoituksissakin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan