Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kioskeissa joku virallinen sääntö etteivät ota pikkurahaa vastaan?

Vierailija
08.12.2011 |

eilen lapsi osti säästämillään kolikoilla kioskista tavaran, ja kassatyttö änkytti ettei ottaisi pikkurahaa vastaan, minä siihen että tässä on lapsen monen kuukauden säästöt

lopulta hän ei osannut hermostukseltaan laskea rahoja, laskin hänen käteensä itse euron kerrallaan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos 5 senttistä menee euroon? Entä kymppiin?

sitten kun siihen kipataan säästöpossu tiskille ruuhka-aikana, niin niitä ei ole mikään pakko hyväksyä maksuksi.

yleensä kassa ilahtuu että saa vaihtorahaa ja laskeminen menee ihan sekunneissa

ap

VOI mennä laskea alle kymppi pikkurahoja....??

Vierailija
22/26 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun siihen kipataan säästöpossu tiskille ruuhka-aikana, niin niitä ei ole mikään pakko hyväksyä maksuksi.

ap

nyt uskon että joltakin voi mennä kauan :D jos tätä täytyy erikseen miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi 5 senttisinä on melkoinen kasa. Lain mukaan niitä ei tarvi ottaa vastaan, joten mikä ongelma tässä nyt siis on?

ap

nyt uskon että joltakin voi mennä kauan :D jos tätä täytyy erikseen miettiä.

Vierailija
24/26 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole enää mitään ongelmaa, en tiennyt että sellainen laki on olemassa, ja olen siis sivistymätön ja se jo mainittiin ja sen myönsin, ongelmana/ihmetyksenä oli minun taholtani vain se, että kassatyttö ei tuntunut osaavan laskea rahoja, mikä mielestäni on joltinenkin haitta kassatyöskentelyyn, mutta olen varmaan siinäkin väärässä

ap :)

Vierailija
25/26 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kassa ilahtuu että saa vaihtorahaa ja laskeminen menee ihan sekunneissa ap

joten 10 eurossa on 200 kpl 5 snt rahoja. Kun jokaisen joutuu laskemaan yksitellen, kuluu aikaa noin 1min 30 sek. Mutta jos seassa on 10 snt ja 20 snt kolikkoja, laskeminen hidastuu.

Vierailija
26/26 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole enää mitään ongelmaa, en tiennyt että sellainen laki on olemassa, ja olen siis sivistymätön ja se jo mainittiin ja sen myönsin, ongelmana/ihmetyksenä oli minun taholtani vain se, että kassatyttö ei tuntunut osaavan laskea rahoja, mikä mielestäni on joltinenkin haitta kassatyöskentelyyn, mutta olen varmaan siinäkin väärässä ap :)

Yhteiskuntaopin tunnilla olisi kannattanut olla hereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan