Annan miehelleni joululahjaksi yhden yön kanssani hotelli Kämpissä.
Lapset jäävät tätinsä kanssa kotiimme. Mennään Kämppiin jo ennen jouluaattoa, vaikka "joululahja" onkin, jotta mieskin olisi enempi joulumielellä. Ehkäisee joulustressiäkin pieni irtiotto arjesta:) Meillä onkin arkea riittänyt...
Suunnittelisitteko meille ohjelmaa Kämppiin?
Kommentit (64)
Hei ihan sikahyvä idea! Kiitos vinkistä, munkin mies taitaa saada joululahjaksi hotelliyön maailman ihanimman naisen kanssa, eli minun ;D Ja teille tosiaan ohjelmaksi skumppaa, hyvää ruokaa, sulla uudet ihanat alusvaatteet,thats it ;) Ihanaa lomaa!
Vähän kuin menis Kultaiseen Sipuliin tilaamaan makkaraperunat!
Kyllä mun ukolle kelpaa pari kertaa vuodessa romantiikka ja pillu ohjelmanumeroksi.
sitten yumessa ja sen jälkeem kömmitty peiton alle :) viihdytään glossa kyllä paremmin kuin kämpissä.
on niin iiihanaa juoda skumppaa ja mennä vaahtokylpyyn, kun naiset päättävät että se on iiiihanaa ja se on iiiiihana lahja, paras mitä raavas mies toivoa voi.
Kuka perustaa pelastakaa miehet-yhdistyksen?
kylpeä, heilutella peittoja, tilata lempipitsaa, juoda kahvia, käydä toiletissa, sitten parisuhdekävelyllä ja loppuilta-yö ja aamupäivä fiiliksien mukaan.
Miltäs kuullostaisi? Ja ideoita toki lisää, jotta olisi mielikuvituksellisempaa tilanteessa kuin tilanteessa?
Ennen tätä yötä ajattelin itse käydä kampaajalla ja hierojalla, joogata ja varmistaa vaatevarastoni sopivuuden / hankkia jotain uutta päälle pantavaa. Kroppa on onneksi muuten kunnossa. Laitan vain vähän kylpyöljyä veteen ja olen valmis.
ap
Ihan parasta ja ihquu! Osta tosiaan oikein kunnon hemmottelusviitti mansikoineen kaikkinee. Lisäksi itselle jotku uudet seksikkäät alusvaatteet + kampaaja-kynsihoito-setillä itsesi seksikkääksi, sitten voitte lillua kylvyssä ja voit antaa lopuksi hetken miehen panna.
T.mies
Kyllä mun ukolle kelpaa pari kertaa vuodessa romantiikka ja pillu ohjelmanumeroksi.
jos sun ukkos sais päättää niin makkaraperunat se varmaan mieluummin ottaiskin. mutta koska se homma on näytös sun mielikses ja sun nalkutuksesta se on oppinu vaan nyökyttään ja muuta paskaa nieleen niin sä ikuisesti kuvittelet muuta kun ukkos nimissä itelles kaikkea suunnittelet.
jos sun ukkos sais päättää niin makkaraperunat se varmaan mieluummin ottaiskin. mutta koska se homma on näytös sun mielikses ja sun nalkutuksesta se on oppinu vaan nyökyttään ja muuta paskaa nieleen niin sä ikuisesti kuvittelet muuta kun ukkos nimissä itelles kaikkea suunnittelet.
Itse se näitä suunnittelee. Minä vain osallistun ja tulen lahjotuksi ;-) Mies on hyvin tyytyväinen! Ja etäsuhteessa ei nalkuteta.
alkulämmittelynä ja sitten pano ja miehes on 7. taivaassa. Ihan ilman Kämppejäkin. Vaikka matkustajakodissa.
Erinomainen idea AP! Tuossa on vain yksi paha moka, joka pitää korvata että lahja tuntuu lahjalta eikä pelkältä rasitteelta. Eli älä mene itse paikalle, vaan tilaa joku kunnon strippari sille miehelle! Ei siinä mitään lahjaa ole että saa samaa vanhaa silakkaa mitä vuoden muinakin päivänä, ei, anna jouluna jotain parempaa!
mutta elä pitkitä sitä seksuaalista kanssakäymistä liian pitkään.
Harvalle miehelle tällaisen keikan kohokohta olisi mansikat ja skumppa tai jotain.
Eli jos keikan terkoitus on todella olla lahja miehelle, niin suosittelen ensin huoneeseen tutustuminen eli pikasellaiset, sitten kaikkea muuta tärkeää ja kivaa yhdessäoloa ja illan/yön lopuksi kunnon kutemista.
Nauttikaa, seksiä vain paljon ja muuta ei tarvitakaan. Paitsi asiaankuuluva lelulaatikko on hyvä olla mukana, niin voi jotain muutakin kokeilla...:P
Eikä liikaa alkoholia, koska se vie parhaimman terän nautinnolta! Ja miehenkin kyvyiltä!
Voimme olettaa, että seksi on laatuaikaa, siis aika korotettuna toiseen potenssiin (Seksi = Aika2). Ja miehille seksi on yhtä kuin nainen, joka taas on vaatii aikaa ja rahaa (Seksi = Nainen = Aika × Raha). Lisäksi tiedämme, että aika on rahaa, joten pääsemme määritelmässä eteenpäin:
Mies = (Voima × Matka) × Seksi = Massa × Kiihtyvyys × Etäisyys × Aika2
Kiihtyvyys = Etäisyys × Aika–2
Mies = Massa × Etäisyys2
Miehiä voidaan siis mitata kilogrammametrien toisella potenssilla. Massan saa helposti selville puntarilla, ja etäisyys on helppo mitata juttelemalla miehelle ja katsomalla, kuinka pitkälle tyhjyyteen hänen lasittuneet silmänsä tuijottavat.
toivottavasti sillä seisoo...kun on sviitit, kylvyt, mansikat, alusvaatteet ja kaikki varattuna ja mies stressaantuneena ja uupuneena viedään sinne suurten odotusten ja paineiden kanssa...
vaikka ikääkin on jo 45 vee...
Sääli, ettei sun ukkos pysty aina tai edes taida huvittaa?!
olisi, jos veisit miehen sinne sviittiin, teillä olisi seksiä heti ja sen jälkeen pukeutuisit ja jättäisit miehen sinne yksin seuraavaan aamuun. Saisi katsoa telkkaria, syödä pizzaa pahvipakkauksesta ja röyhtäillä ja torkkua kaukosäädin kädessään ilman yhtään naisihmistä kysymyksineen, vaatimuksineen, ehdotuksineen, kylypyineen, mansikoineen mailla halmeilla.
Eli vielä parilla sataa naiselle uusia suristimia ja dildoja, miehen joululahjaksi? ;)
Nauttikaa, seksiä vain paljon ja muuta ei tarvitakaan. Paitsi asiaankuuluva lelulaatikko on hyvä olla mukana, niin voi jotain muutakin kokeilla...:P Eikä liikaa alkoholia, koska se vie parhaimman terän nautinnolta! Ja miehenkin kyvyiltä!
olisi, jos veisit miehen sinne sviittiin, teillä olisi seksiä heti ja sen jälkeen pukeutuisit ja jättäisit miehen sinne yksin seuraavaan aamuun. Saisi katsoa telkkaria, syödä pizzaa pahvipakkauksesta ja röyhtäillä ja torkkua kaukosäädin kädessään ilman yhtään naisihmistä kysymyksineen, vaatimuksineen, ehdotuksineen, kylypyineen, mansikoineen mailla halmeilla.
Ja vielä parempi olisi, kun nainen menisi suihinoton jälkeen sinne sviittiin ihan yksin, ja jättäisi miehen rauhassa lempisohvalleen em. harrastuksia suorittamaan. Ei olisi siirtymänkään vaivaa.
Ja vielä parempi olisi, kun nainen menisi suihinoton jälkeen sinne sviittiin ihan yksin, ja jättäisi miehen rauhassa lempisohvalleen em. harrastuksia suorittamaan. Ei olisi siirtymänkään vaivaa.
Niin juuri. Kun on se tätikin tilattu lapsia hoitamaan, niin kaikki on kondiksessa ja viimeisen päälle ajateltuna. Lapset pois jaloista tädin hoivissa (olkkariin ei asiaa), vaimo siellä sviitissään aamuun saakka! Rauha! Jesh!
eikä sinun, niin ei mitään skumppaa ja vaahtokylpyä, vaan jotain hänelle, ei sinulle. Naiset ovat herkästi tuollaisia kuohuviini/vaahtokylpy/kynttilänvalo tykkääjiä ja antavat sitten miehelle lahjaksi sellaista, vaikka antavatkin sen itse asiass aitselleen. Keksi jotain miehekkäämpää, jos todella haluat ilahduttaa häntä! Vaikka lätkämatsi telkkarista tai kaksi tuntia eurosporttia rauhassa ja sen jälkeen seksiä... jotain, kyllähän sinä miehesi tunnet.