Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä raskausmahan kanssa - (asento)vinkkejä?

Vierailija
08.12.2011 |

Maha alkaa olla sen verran iso, että perus-lähetyssaarnaaja ei oikein onnistu. Takaapäin tekee kovasti mieli, kontallaan tai lusikassa, mutta ikävä kyllä selkä tulee siitä melko kipeäksi. En ole ihan varma, kuinka tyylikkäästi voin tässä norsumoodissa ratsastaakaan, enkä ikävä kyllä taida hyvin enää jaksaakaan..

Kuulun kuitenkin niihin, joita tuntuu panettavan raskaana aivan jatkuvasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäskö sun vähän kuntoilla? Ja voit nuo tyylikkyys jutut jättää sitte myöhemmäksi, nyt riittäis, että ei käy mihinkään kipeää ja tuntuu hyvälle :D

Vierailija
2/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot kyljellään esim. vasemmalla ja mies on haja reisin sun vasemman jalan päällä ja sun oikea jalka on miehen oikea kyljen vieressä. siinä ei maha haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo halusi myös seksiä ihan loppuun asti. takaapäin onnistui kun oli kontillaan sängyn päässä( polvet toki lattialla ) ja maha sängyllä käsillä tukien.

Vierailija
4/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi odotusaikana semmoinen asento, jossa minä makasin selälläni jalat kyljellään ja minuun nähden poikittain olevan miehen päällä. Tässä asennosssa kumpikin voi kiihottaa klittaa ja peppuseksikin käy mukavasti. Tykkäsin eniten, kun itse hieroin klittaa ja mies oli mun pepussa. Orkut oli ihania!

Vierailija
5/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas hakkasin vasaralla ukkoni palleja,työnsin porakoneen perseeseen ja soittelin sähköpianoa. huuto kuului nuorgamiin asti

Vierailija
6/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko ja maistuuko asento, jossa mies istuu alla tuolilla, sohvalla, nojatuolissa tms ja mamma peruuttaa päälle. Onhan noita, jos ei ole jämähtänyt kiinni makkariin peiton alle...

Vierailija
7/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 12:08"]

Onnistuuko ja maistuuko asento, jossa mies istuu alla tuolilla, sohvalla, nojatuolissa tms ja mamma peruuttaa päälle. Onhan noita, jos ei ole jämähtänyt kiinni makkariin peiton alle...

[/quote]

onnistuu, jos miehellä ei ole iso masu, ja jos "se" on kookasta sorttia

Vierailija
8/10 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 11:42"]

minä taas hakkasin vasaralla ukkoni palleja,työnsin porakoneen perseeseen ja soittelin sähköpianoa. huuto kuului nuorgamiin asti

[/quote]
hait vuosia vanhan ketjun, jotta voisit vastata rimanalittavalla huumoriyritelmällä? kyllä sinullakin voisi paremmin mennä. 

Vierailija
9/10 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2011 klo 10:48"]Maha alkaa olla sen verran iso, että perus-lähetyssaarnaaja ei oikein onnistu. Takaapäin tekee kovasti mieli, kontallaan tai lusikassa, mutta ikävä kyllä selkä tulee siitä melko kipeäksi. En ole ihan varma, kuinka tyylikkäästi voin tässä norsumoodissa ratsastaakaan, enkä ikävä kyllä taida hyvin enää jaksaakaan..

Kuulun kuitenkin niihin, joita tuntuu panettavan raskaana aivan jatkuvasti.
[/quote]olen huomannut että raskaana olevat on innokkaita huoraan.monet paksuna olevat reissumiesten akat on tullu naitua..inhaa touhua mutta pillu on aina pillu

Vierailija
10/10 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus ja takaapäin ainakin meillä onnistui hyvin!!! 5lapsen äiti ja miehellä 17cm/5cm kyrpä:)