Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon miehesi osallistuu jouluvalmisteluihin?

Vierailija
08.12.2011 |

Mitä hän tekee? Joudutko pyytämään, vaatimaan, käskemään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee vanhasta muistista.

Pakataan yhdessä joululahjoja, mies kantaa kaupasta ruokaa (jonka minä valmistan), siivoaa (hän siivoaa meillä aina), hakee lasten kanssa kuusen. Ennen hän hommasi joulupukin, tänä vuonna joulupukki taitaa vain jättää lahjat ovelle, ei tule sisään :)

Joskus joudumme muistuttelemaan toisiamme - siis myös hän minua, en ole mikään erehtymätön mamma - mutta vaatiminen ja käskeminen tuntuisi oudolta.

Vierailija
2/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistaa kinkun ja kuorruttaa sen, roudaa joulukuusen paikoilleen. ei tarvitse vaatia eikä käskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii ja ostaa joululahjoja, siivoaa, laittaa ruokaa, koristelee kuusta ja kotia. Mitä nyt milloinkin tarvitsee tehdä. Ei tarvitse käskeä eikä patistaa.

Vierailija
4/8 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt niin että mies on ostanut kaikki lasten lahjat vaikka tietty yhdessä on ne mietitty. ja osallistuu niin kuin mminäkin kaikkkeen muuhunkin tekemiseen. Tai no tuo lahjojen hankkiminen nyt jäi multa.. en muutenkaan tykkää kauppojen kiertelystä,mieheltä onnistuu tehokkaaammin. minä jään kattomaan ja miettimään kaikkea epäolennaista.

Vierailija
5/8 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehny joululootat mun kanssa. Leipoo ens viikolla mun kanssa. Tekee rosollin ja graavilohen. Hakee ja laittaa kuusen. Siivoaa. Paketoi lahjoja jne

Vierailija
6/8 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakee kuusen.

Mutta ei haittaa, jouluvalmistelut ovat itselleni sitä parasta joulua, en todellakaan ala niistä riitelemään tai stressaamaan. Ihana joulunodotus:)

Vierailija
7/8 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa lahjoja, hoitaa joulukuusen ja muut "likaiset" hommat, siivoilee, touhailee lasten kanssa.

Vierailija
8/8 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, mulle saattaa ostaa aaton aattona jonkun lahjan. Muutoin kaikki on mun hommia kuusen hommaamisesta lähtien.