Miksi tuo Oikotiekin on pitänyt mennä pilaamaan?
Olen nyt muutaman päivän yrittänyt netistä Oikotieltä saada tuota myytävät asunnot-sivua toimimaan, mutta AINA se tyssää siihen, kun tulee Suomen karttakuva, johon pitäisi merkitä alue, josta etsii asuntoja. Kun olen merkinnyt ja painanut jatka-painiketta, niin sama kartta hyppää vaan loputtomasti silmille... Olenko muka niin nuija, etten osaa käyttää tuota uutta versiota (vanha oli hyvä ja SELKEÄ), vai onko siellä niin nuijat sivunpitäjät, etteivät ole vielä päivien päästäkään älynneet, ettei sivu toimi??
Ärsyttää, kun pitää pilata kaikki ihan hyvin toimivat konseptitkin vaan jonkun uudistusvimman takia. Sama homma on Etuovella, joka myös uusi sivustonsa todella kömpelöksi, entinen oli mielestäni ihan hyvä ja näppärä käyttää (mutta tuo uusikin Etuovi sentään edes TOIMII).
Onko kukaan muu pähkäillyt samaa tuosta Oikotiestä?
Kommentit (6)
juuri tuota karttaa tarkoitin, enkä nytkään tuon linkin kautta mentyäni päässyt siitä kartasta etenemään mihinkään... Siis klikkasin haluamani alueen ja painoin JATKA, mutta ei, sama kartta vaan pomppaa eteen uudestaan...
Onkohan sitten vika mun koneessani vai missä ihmeessä??
Ap
Ruudulla lukee, että valinta tallentuu tietokoneelle seuraavaa käyntikertaa varten.
mietinkin tuota cookien esto-hommaa, mutta kun en ole mikään tietotekniikkanero... Saattaa johtua noista cookieista sitten, huomenna saa ukko katsoa, missä vika ;-0.
Kokeile laajennettua hakua,siinä ei tule mitään karttakuvia.
Menen oikotielle, etusivulta klikkaan " asunnot" ja sitten valitsen hakuehtoja valikosta..