Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vastapainoksi: kerro päiväsi kohokohta, pienikin!

Vierailija
07.12.2011 |

Turha tulla ilkkumaan, jos se jollekin on ollut vauvan hymy tai se, että katolta ei pudonnutkaan lunta niskaan, kun ovesta astui ulos.

Kerro mikä tai mitkä asiat saivat tänään ilon, ylpeyden tai epävarman mielentyyneyden tunteen läikähtämään pintaan.

- Minulla se oli se, että näin aikuiseksi kasvaneen kv-poikani tekevän töitä "kuin mies" muiden seassa. Kuljetti pumppukärryllä tavarakuormia paikoilleen ihan itsenäisesti. Lisäksi tapasin hänen pomonsa, joka antoi todella kaunista palautetta asiakaspalvelijan kyvyistä, kohteliaasta käytöksestä, oma-aloitteisuudesta jne -ja jatkoi työsopimusta puolella vuodella.

Ihan meinasin itkeä onnesta, kun kävelin takaisin autolleni. Minun pieni ja hento ja epävarma erikoislapseni on kasvanut aikuiseksi mieheksi ja löytänyt paikkansa aikuisten miesten työmaailmassa :´)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aivan huikasevan kaunis, lähes täydellinen talvinen aamupäivä. Kävin taaperon kanssa kirjastossa ja kaupassa enkä voinut lakata hymyilemästä kun työntelin rattaita pitkin katuja.

Ihana, puhdas lumi, n. kahdeksan astetta pakkasta ja aurinko paistoi.

Lähes täydellistä.

Vierailija
22/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumpasta jäi lämmin ja jouluinen fiilis. Lopuksi kiitettiin toisiamme tästä vuodesta, se tuntui mukavalta. Jumpan musiikkina oli vielä joululauluja, sekin lämmitti mieltä ja sydäntä.

Ihana ketju tämä kaiken negatiivisen vastapainoksi! Kiitos! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OI onnea, että saimme vielä toisenkin lapsen!!

Vierailija
24/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kiitoksesta! Huomaan positiivisuuden ruokkivan itseään ihan kuin tyytymättömyydenkin. Olisi hyvä aloittaa päivä tai palstalle tulo kertomalla ensin ääneen se yksi pieni positiivinen ajatus. ap

Vierailija
25/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden mitä olen pariin vuoteen saanut aikaiseksi tein oikean urakan. Ollut masennusta ja muutakin ongelmaa.

Vierailija
26/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasi auton kuskinpuolen oven ja suukotti minua.Sain 97€ kirpparilta päivän myynnistä puhtaana käteen!!Tilillä oli vain 6 € aamulla.

Vierailija
27/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kiittää ja kumartaa*

Vierailija
28/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoissa oli reipas sata metriä matelevaa autojonoa ja eräältä parkkipaikalta ihmiset olivat yrittäneet liittyä autoletkaan jo jonkin aikaa, mutta kukaan ei päästänyt läpi. Minä päästin sitten ne muutamat autot sieltä parkkikselta pois ja että tuli hyvä mieli kun ne ihmiset näytti niin iloisilta ja vilkuttivat kiitokseksi. :)

Vierailija
29/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vahingossa ostanut isomman koon. Onneks löytyi vielä pienemmän koon ja vaihto onnistui.

Vierailija
30/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelimme hetken, toivottelimme hyvät joulut toisillemme. Molemmat nautimme yhteisestä kiireettömästä hetkestä.

Vierailija
31/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää onkin kiva ketju, tulee hyvä mieli kun lukee muiden hyviä asioita!

Oma päivän piristykseni on uudehkon miestuttavani (ihastukseni?) nauru puhelimessa jutellessa.. se oli siis kivaa, että se nauroi mun kertomalle jutulle sekä se oli kivaa, että se kuulostaa tosi seksikkäältä nauraessaan :)

Vierailija
32/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja opiskelen ulkomailla ja kommikoin lähinnä ranskaksi, joka ei todellakaan oo mun ykköskieli. (Haluun kuitenkin parantaa ranskaani ja siinä yks syistä miks oon täällä). Tähän liittyen olin iloinen kun puhuin mun kämppiksen kanssa ranskaa puhelimessa muiden kuunnellessa. (Inhoon puhua ranskaa puhelimessa varsinkin muiden kuunnellessa).

Ja Facebookissa kaks tyyppiä, jotka opiskelee samaa ainetta mun kanssa, tykkäs mun kommentista, eli onnistuin olemaan hauska. En tunne näitä henkilöitä hyvin, mut jo tollanen pieni ele, sai mut iloseks.

Vierailija
33/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa käydä agilitytreeneissä. sain todella paljon hyvää palautetta ohjaajalta miten hyvin olen syksyn aikana edistynyt :)

mukavaa lähteä talvitauolle tämän treenin jälkeen.

Vierailija
34/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin mahtuvani pari kokoa pienempiin vaatteisiin kuin vielä vähän aika sitten,ihana tunne! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä