Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vastapainoksi: kerro päiväsi kohokohta, pienikin!

Vierailija
07.12.2011 |

Turha tulla ilkkumaan, jos se jollekin on ollut vauvan hymy tai se, että katolta ei pudonnutkaan lunta niskaan, kun ovesta astui ulos.

Kerro mikä tai mitkä asiat saivat tänään ilon, ylpeyden tai epävarman mielentyyneyden tunteen läikähtämään pintaan.

- Minulla se oli se, että näin aikuiseksi kasvaneen kv-poikani tekevän töitä "kuin mies" muiden seassa. Kuljetti pumppukärryllä tavarakuormia paikoilleen ihan itsenäisesti. Lisäksi tapasin hänen pomonsa, joka antoi todella kaunista palautetta asiakaspalvelijan kyvyistä, kohteliaasta käytöksestä, oma-aloitteisuudesta jne -ja jatkoi työsopimusta puolella vuodella.

Ihan meinasin itkeä onnesta, kun kävelin takaisin autolleni. Minun pieni ja hento ja epävarma erikoislapseni on kasvanut aikuiseksi mieheksi ja löytänyt paikkansa aikuisten miesten työmaailmassa :´)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ihan nappiin !

Vierailija
2/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain myös pienen palkankorotuksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain myös pienen palkankorotuksen :)

KOittakaa nyt löytää jotakin hyvää tästä päivästä! Saattaa olla elämänne viiminen. MIten hyvästelette sen?

Vierailija
4/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvis heti eläkkeelle jäädä kitumaan.

Joo, varmaan se oli tuo taaperon tanssi, 1v3kk, tanssi pylly pitkällä Pomppufiiliksen tahtiin.

Vierailija
5/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pomo soitti ja sanoi että saan loppuviikon lomaa kun olen niin ahkeroinut :) Jee!

Vierailija
6/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis n.40kg!!

Tänään 11 vuotta nuorempi kollegani kertoi, että näytän todella hyvältä!!!:)

Vierailija
7/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli onnellinen päiväkodin kaverileikeistä. Silmät vain hehkuivat, kun kertoi.

Oman henk.koht. elämäni kohokohtiin kuuuluu nykyään iltaisin aito hämmästys, miten hyvä olo mulla onkaan. Vaikka olen väsynyt, on harvinaisen seesteinen olo.

Vierailija
8/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... onkin näillä näkymin vai osa rinnan poisto, ei radikaali koko tissi pois... että sellanen syöpä...

Vierailija
9/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään, että kaikilla valui vedet silmistä ja toista alkoi hikattamaan...ja taas naurettiin...

Vierailija
10/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jäin odottamaan, että mitä tapahtuu - ja tietenkin taas tapahtui muutama juttu...

Vierailija
11/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen tyttöni on kipeänä. Pidin häntä sylissäni ja tyttö silitteli mahaani tahattomasti, pidemmänkin aikaa, kuin tietäisi siellä olevan pikkuveikka :)

Vierailija
12/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli huomauttamaan virheestä, jonka olin tehnyt työssäni. eikä edes ollut ihan pieni. Jotenkin se tilanne vain meni niin, että lähtiessä asiakas sanoin ajattelevansa mua lämmöllä ja muistavansa iltarukouksissaan ja että olen auttanut häntä paljon.

Superhyvä fiilis :)

Vierailija
13/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma reilu 1,5-vuotias tyttäreni vastasi kun kerroin rakastavani häntä. Juuri sai sanoista selvää :)

Vierailija
14/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 7kk jumppaili äitin kanssa ja innostui tekemään monta kuperkeikkaa peräkkäin.

Vierailija
15/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin sain olla koko päivän rauhassa töissä ilman että tarvitsi keksiä sanottavaa kun ei vaan jaksa olla sosiaalinen.

Vierailija
16/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kollegalle palautetta yhdestä työstä. Tänään hän kiitteli, että palautteeni on niin hyvin perusteltu ja sitä oli kiva lukea. (Eikä palautteeni ollut pelkkää kehua, vaan esitin useampia muutoksia hänen tekemäänsä työhön.)

Tällainen pieni palaute oli oikea valopilkku muuten niin haastavassa päivässä.

Vierailija
17/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölhöilivät ja kutittelivat ja riekkuivat keskenänsä sohvalla. Seurailin sivusta ja kuuntelin lapsen ihanaa suloista kikatusta ja räkätystä ja miehen nauruntyrskähdyksiä ja hohotusta. Olin oikein onnellinen ?

Vierailija
18/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tosi hyvin yhden asiakkaan, kun olin konditoriassa "leipätyttönä". Hänellä oli suuret juhlat tulossa ja palvelumme petti. Hillakakut eivät olleet tulleetkaan, tiskissä oli vain mansikkakakkuja.

Pomo, kokeneemmat työkaverit, kaikki liukenivat hänen raivostumisensa alta ja jäin yksin 18-vuotiaana vastaanottamaan tilanteen.

Sain puhuttua tilanteen kauniisti läpi. Tarjosin pahoittelujen kera tilalle vääriä kakkuja ja lupasin mielipahasta kohtuullisen alennuksen. Hymyilin, kuuntelin, nyökin, toivotin onnistuneita juhlia kaikesta huolimatta.

Tuon jälkeen sama nainen jäi liikkeen boikotoinnin sijaan vakiasiakkaaksemme, mutta vaati saada vain minut asiakaspalvelijakseen. Hän jonotti vaikka puoli tuntia päästäkseen minun palveltavakseni, muita ei huolinut.

Siitä jäi todella, todella hyvä mieli!

Vierailija
19/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 v tyttärelleni.

Isä vapaaottelun merkeissä.

Vierailija
20/34 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se 2-v:n riemu kun minä, hän ja 5-v isoveikka laskettiin yhdessä stigalla mäkeä ! Alkoi pikkuhiljaa muistuun talven ilot mieleen. Se onnen nauru pienellä ihmisellä on niin ihanaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän