Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi 1000 euroa lainaa puoleksi vuodeksi?

Vierailija
07.12.2011 |

Maksukykyä on, muttei vakuuksia. Pikavippejä ei saa kuin max 600 euroa.

On iso asuntolaina (yli 300 000), mutta tällä hetkellä olen hoitovapaalla ja lainanmaksu vain miehen kontolla. Paperilla ei siis olisi varaa maksaa tuollaista asuntolainaa, mutta meidän kuluilla on. On tingitty paljon.

On haettu kahdesta pankista, mutta vähimmäisluotto on 2000 euroa ja sitä ei saada tuon asuntolainan takia. Tarvittasisiin vain se 1000 euroa.

Ei juoda, ei polteta, ei kuluteta rahaa mihinkään turhaan. Joululahjoihinkin meni 200 euroa (kolme omaa lasta, 3 kummilasta, opettajat ja päiväkodin tädit yms.). Ei tilata lehtiä.

Ja lainan syy: auto hajosi ja korjaus maksaa 998 euroa (hinta-arvio huollossa).

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen voi valita melko pienenkin takaisinmaksuprosentin. Eli voi valita haluaako aina kuukausittain maksaa koko laskun pois vai jotain pienempää osuutta. Se on halpa tapa saa äkkiä tonni "lainaa"

Vierailija
2/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen liikeeseen,jossa on mahdollisuus maksaa huolto rahoituksella, esim. resurs bank.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatte sitten erissä pois. Korkokin on pienempi kuin pikavipeissä.

Vierailija
4/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pankki myönnä luottokorttia jolla voisi tuon tonnin maksaa? Tai jousto/kulutusluottoa tms?

Aika outoa, jos ovat yli 300 000 lainanneet, niin ei tonnia saa siihen päälle.

Tai olisiko teillä ketään sukulaista/tuttavaa, joka voisi auttaa?

Vierailija
5/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen liikeeseen,jossa on mahdollisuus maksaa huolto rahoituksella, esim. resurs bank.

myöhemmin kerralla vai osissa?

Vierailija
6/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti fiksuin.

Vierailija
7/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pankki myönnä luottokorttia jolla voisi tuon tonnin maksaa? Tai jousto/kulutusluottoa tms?

Aika outoa, jos ovat yli 300 000 lainanneet, niin ei tonnia saa siihen päälle.

Tai olisiko teillä ketään sukulaista/tuttavaa, joka voisi auttaa?

Ei saatu kulutusluottoa, joka tuntuu ihan järjettömältä. Sukulaiset ja tuttavat ovat viimeinen, joilta voitaisiin pyytää. Luottokorteissa on sama juttu kuin noissa kulutusluotoissa, tuo asuntolaina tökkii pahasti. Miehellä 4200 euron bruttotulot, mutta ainoana tulonsaajana tuon kokoinen asuntolaina on liian suuri paperilla.

ap

Vierailija
8/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti kun menet takaisin töihin niin jää rahaa yllättäviin menoihin. Jos pankki suostuu. Se on kyllä noin suuren lainan kohdalla kallista rahaa, sillä joudutte kuitenkin korot maksamaan joka kuukausi.

Vierailija
9/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette selviä edes auton normaaleista käyttökuluista, joihin rempat myös kuuluvat. Kannattaisiko vaihtaa vähän edullisempaan asuntoon tai kannattaisiko sinun mennä töihin? Mitä teette, kun jokin seuraava yllättävä kustannuserä lankeaa maksettavaksi? Vaikka hammaslääkäri, silmälasit, kodinkoneet hajoavat, lemmikki sairastuu, tulee koskteusvahinko tms. Miten voitte pärjätä tuolla tulotasolla, jos ette saa yhtään joustoa mistään?

Vierailija
10/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka on mahdollista, että voitte pitää noin valtavaa lainaa noin pienillä tuloilla? En kertakaikkiaan ymmärrä?

Meillä on NETTO-tulot n. 5300e+1800e/kk ja maksame 170 000 euron lainaa (emnmekä edes elä kovin leveästi).

Vierailija
11/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette selviä edes auton normaaleista käyttökuluista, joihin rempat myös kuuluvat. Kannattaisiko vaihtaa vähän edullisempaan asuntoon tai kannattaisiko sinun mennä töihin? Mitä teette, kun jokin seuraava yllättävä kustannuserä lankeaa maksettavaksi? Vaikka hammaslääkäri, silmälasit, kodinkoneet hajoavat, lemmikki sairastuu, tulee koskteusvahinko tms. Miten voitte pärjätä tuolla tulotasolla, jos ette saa yhtään joustoa mistään?

puoli vuotta pitäisi vielä jotenkin sinnitellä. Meillä on ollut säästöjä, joilla on eletty. Tähän mennessä on ollut huomattavan paljon yllättäviä rahareikiä ja aina niistä on selvitty (mm. kahdet silmälasit, auton tuulilasi omaan piikkiin, pesukone hajosi, yllättävä sairaalareissu vuosi sitten..).

En voi salamana palata töihin, kun olen ilmoittanut tulevani vasta kesäkuussa ja minulla on sijainen. Enkä saisi päivähoitopaikkaakaan tähän hätään heti.

ap

Vierailija
12/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka on mahdollista, että voitte pitää noin valtavaa lainaa noin pienillä tuloilla? En kertakaikkiaan ymmärrä?

Meillä on NETTO-tulot n. 5300e+1800e/kk ja maksame 170 000 euron lainaa (emnmekä edes elä kovin leveästi).

eli maksamme hitaammin kuin mitä taas sitten kun palaan töihin. Normaalisti maksamme 2250 euroa kuussa (tasaerä), nyt tonnin vähemmän. Ei voida ottaa maksuvapaita kuukausia.

ap

Vierailija
13/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies jäi valitettavasti työttömäksi yt:een jälkeen ja minä olen hoitovapaalla (4 lasta)...eikä tee edes tiukkaa, kun asuntolaina on mitoitettu sen mukaan.

Vierailija
14/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta muutama vuosi sitten lainaa sai pankista todella helpolla ja paljon.

Mielestäni "yllättävät" menot ovat normaalia elämää ja niihin pitäisi varautua. Myös siihen, että niitä tulee AINA enemmän kuin on suunnitellut. Näin se vaan menee.

Sellainen tuli vielä mieleen, että voitteko ottaa miehenne kanssa molemmat erikseen pikavipit, saatteko siinä tapauksessa tarpeeksi rahaa? Mutta ottakaa huomioon, että kesään on vielä puoli vuotta aikaa ja sinä aikana ehtii syntyä vaikka minkälaisia uusia rahareikiä.

Vierailija
15/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vaan ihmetellä millä järjellä tuo laina on otettu.... meillä mies jäi valitettavasti työttömäksi yt:een jälkeen ja minä olen hoitovapaalla (4 lasta)...eikä tee edes tiukkaa, kun asuntolaina on mitoitettu sen mukaan.

Olenko minä ainoa asuntovelallinen, joka on sittemmin tullut raskaaksi ja jäänyt kotiin hoitamaan lasta? Ihanko totta, ainut?

Tulot tuplaantuvat, kun palaan töihin. 8000 tuloilla tuo asuntolaina on ihan normaali.

ap

Vierailija
16/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hakee VISAA?? Siihen se pienin eli 1000€ raja ja maksatte sitten lyhennyksiä kuukausittain pois.

Vierailija
17/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vaan ihmetellä millä järjellä tuo laina on otettu.... meillä mies jäi valitettavasti työttömäksi yt:een jälkeen ja minä olen hoitovapaalla (4 lasta)...eikä tee edes tiukkaa, kun asuntolaina on mitoitettu sen mukaan.

Olenko minä ainoa asuntovelallinen, joka on sittemmin tullut raskaaksi ja jäänyt kotiin hoitamaan lasta? Ihanko totta, ainut?

Tulot tuplaantuvat, kun palaan töihin. 8000 tuloilla tuo asuntolaina on ihan normaali.

ap

Sehän on ihan mieletön lasku tuloissa ja 300 000 velkaa!

Vierailija
18/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hakee VISAA?? Siihen se pienin eli 1000€ raja ja maksatte sitten lyhennyksiä kuukausittain pois.

Kun paperilla näyttää siltä, että kieritään jo valmiiksi veloissa. Ja niin kieritäänkin, mutta se on ollut ihan tiedossa. Jahka palaan töihin, niin palataan normaaliin maksuerään ja kaiken maailman rahahanat aukeavat kuin taikaiskusta. Mutta kun ei, niin ei. Nyt ei saada yhtään mitään.

ap

Vierailija
19/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta?

ap

Vierailija
20/32 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin kerralla vai osissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi