Ai kauhee kun jännittää! Löysin unelmieni kissan, laitoin viestiä
Toivottavasti ei olisi liian kallis! Mä en kestä odottaa vastausta! Apuaaaa!!! Kakka tulee kohta jännityksestä housuun :D (ikää 33-v)
Kommentit (11)
Jonkun rotukissanko? Onhan ne ihania, harmi kun emme voi allergian takia kissaa ottaa. Rekisteröidyt näyttelytasoiset kissat maksaa yleensä 500 eurosta ylöspäin, tai ehkä nykyään hinnat ovat nousseet..
Suomessa lemikkitasoinen maksaa 750, tämä on jo aikuinen, en haluaisi noin paljoa kyllä maksaa...
ap
vaiko ihan kotitiikeri? :)
Oman rotuni löysin pari vuotta sitten; tässä rodussa lemmikkitasoiset maksavat noin 700 ja siitä ylöspäin.
saavani lisämateriaalia kasvatukseeni tuosta yksilöstä! Pitäkää peukkuja!
ap
Aaa,hinnat ovat nousseet kissojenkin suhteen. Mulla oli brittikissa, jonka sain alennuksella 350e, mutta se olikin 7 vuotta sitten...voi että se oli niin söde pentuna, ja aikuisenakin melkoinen persoona, arvonsa tunteva lady.
kissaa ei kannata ottaa ollenkaan. Kissan leikkaus-, hoito ja lääkintäkulut ovat moninkertaiset kissan pitkän elämän aikana.
rajat minkä kokoisia riskejä kasvatustoiminnassani otan :). Tiedän kyllä todellakin kissan kustannukset, ei ole ensimmäine kissani :D
ap *jännityksestä soikeena"
Mutta on varmaan helpompi moninkertaistaa kulut alkuperäishinnasta, jos kissa maksoi vitosen, kuin jos tonnin?
Lisäksi kertainvestointi on useimmiten vaikeampaa kuin ajoittainen.
kissaa ei kannata ottaa ollenkaan. Kissan leikkaus-, hoito ja lääkintäkulut ovat moninkertaiset kissan pitkän elämän aikana.
Kyllä se hintakin jotain merkkaa, en periaatteesta maksaisi rotukissasta lähemmäs tuhatta euroa, kun yhtä ihania maatiaiskissojakin saa lähes ilmaiseksi. Rotukissoissa on se etu, että niiden luonteesta voi päätellä jotain rodun perusteella.
T. Se eka
mutta ei kerinnyt asiaa loppuun kun sillä oli niin kiire. Eli hinnasta ei vielä päästy puhumaan. Sanoi tulevansa vielä illemmalla jatkamaan juttua.
Jännittää! Oi kun hinta olis sopiva ja ehdoista päästäis sopimukseen! Max hinta mulle aikuisesta kasatusnaaraasta vois olla vaikka se 750, en kyllä enempää maksa, riskejä on kuitenkin sen verran...
ap *jännittää vieläkin*
ap *saa hermoromahduksen*