Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahassa potkii vaikke en ole raskaana!Muita?

Vierailija
06.12.2011 |

Syön siis e-pillereitä kuukautiset ovat tulleet ajallaan raskaustestinkin tein negatiivinen.Vasemmalla puolella navan vierässä iltaisin joku potkii ihan kuin vauva.Kun painaa on ihan kova niinkuin raskaana ollessaan ja jyskyttää tasaiseen tahtiin koko ajan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syön minipillereitä enkä ole raskaana. Noin puolisen vuotta lapsen syntymästä aloin tuntea näitä haamupotkuja. Tuntuu ihan samalta kuin ne melko ensimmäiset vauvan potkut raskaana ollessa. Silloin asiaa googletin ja monessa paikassa sen todettiin olevan normaalia. Tosi todentuntuisia noi haamupotkut ovat!!

Vierailija
2/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään ihmettelin samaa tunnetta. Syön myös pillereita ja vauveli vasta alle 3kk, mutta ihan kun olisi potkuja tuntunut. Mutta tiedän kyllä että ei siellä ketään ole. Ihmettelin myös mistä johtuu:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t kolmesti synyttänyt jolla on aina liikkeet kuulunu tosi huonosti, nämä vastais noin 5.kk:n potkuja ainakin :D mulla on näitä ollut ennenkin

Vierailija
4/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulin että kuvittelen. Huh! Oon parit testitkin tässä ehtiny tekee :D

Vierailija
5/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut koskaan kuullutkaan tällaisesta asiasta kuin haamupotkut (ennen näitä viestejä). Mulla on tuntunut jo jonkin aikaa sellaisia ihan kuin potkuja ja ihan paniikissa olen tehnyt raskaustestinkin. Miehelle olen kanssa tätä selittänyt ja tultiin siihen tulokseen, että ilma liikkuu mahassa. Ei kuitenkaan tuntunut siltä. Lapsi on siis pian 6 kk ja tehty raskaustesti oli negatiivinen. Olipa hyvä kuulla tämäkin.

Vierailija
6/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollutkin ihan raskaus oireita väsymystä yms.raskaustestejä oon tehny negatiivisiä.Poikani on vuoden ikäinen nyt.Johtuuko tää nyt jotenki siitä,että itselläni on kauhea vauvakuume(mieheni ei halua toista lasta vielä) Siis kuvittelenko kaikki oireet

Ap

Vierailija
7/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärilläkin olen käynyt, kun vaan niin outoa, että joku potkii enkä siis testien mukaan ole raskaana. Naisgynekologi ihan nauroi mulle... :(

Pahinta näissä potkuissa on se, että ovat vahvistuneet ensimmäisistä, joita aloin tuntea kesällä. Ne olivat sellaisia pieniä hipaisuja, nyt tulee ihan potkuja (ei niitä kovimpia mutta ihan selkeitä ja napakoita). Niin, ja raskaana en siis ole kahden itsetehdyn, yhden verikokeen ja gynekologisen tarkastuksen perusteella. :D Hullun paperit tosin melkein on takataskussa...

Vierailija
8/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni hulluksi!Onneks meitä on täällä muitakin :-)

Vierailija
9/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis kuulin lääkäriltäkin.

Mutta kun ei tunnu siltä. Ei yhtään.

Muuta selitystä ei kuitenkaan taida olla.

T: Joku aiempi nro, joka oli nolannut itsensä lääkärillä

Vierailija
10/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keski-ikäinen nainen ja raskaudesta aikaa toistakymmentä vuotta ja silti tunnen joskus sellaisen haamupotkun, joka voi johtua tietenkin ilmasta, mutta on kuitenkin ihan erilainen kuin ilmavaiva, johon yleensä liittyy minulla kipua, mutta näihin tuntemuksiin, joita tulee kyllä aika harvoin, niihin ei liity kipua.

Vierailija
11/12 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin haamupotkuja n. 4 kk synnytyksen jälkeen. Jotkut sanovat, että on herkempi tällaiselle tunnusteluille ja että ilma siellä vaan kiertää. Googlasin kans aikanaan ja liittyi mahdollisesti jotenkin kohtuun.

Vierailija
12/12 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen tuntenut sellaisia ihan potkun tuntuisia juttuja! Noin kuukausi sitten ekan kerran... Nyt meidän vauva on 5 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi