Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

O-ou, tajusin juuri työkaverini palstailevan!

Vierailija
06.12.2011 |

Kauhea kelaaminen mistä kaikesta olenkaan itse kirjoitellut täällä, josta MINUT voi tunnistaa. Voi apua :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistit varmaan mut?

Vierailija
2/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kelaaminen mistä kaikesta olenkaan itse kirjoitellut täällä, josta MINUT voi tunnistaa. Voi apua :(

Itse mietin ihan samaa, ihan kaikkea ei voi vuodattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nikillisenä kirjoittelin ja välillä joku siellä teki paljastuksia elämästäni niin kovasti pohdin, että kukahan mahtaa olla. Kerran sitten kävelyllä näin yhdessä pimeessä okt-huoneessa, jonka ikkuna oli aivan tien vieressä, tietokoneen näytöllä loistavan vauva-palstan ja sain ahaa-elämyksen. Loksahti palat kohdalleen, että kuka se palstakiusaaja oli :D.

Mutta oli se kyllä tyhmää palstailla omana itsenään! En enää ikinä tekisi sitä.

Vierailija
4/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jäljittää kaikki googleen syöttämäsi hakusanat, keskustelut yms. Ei siis tarvitse edes kertoa tunnistettavasti itsestään, vaan riittää että käyttää omaa tietokonetta.

Vierailija
5/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jäljittää kaikki googleen syöttämäsi hakusanat, keskustelut yms. Ei siis tarvitse edes kertoa tunnistettavasti itsestään, vaan riittää että käyttää omaa tietokonetta.

Mitä tää hakkeripoika niillä tekisi?

Huono provo!!!

Vierailija
6/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en muuten voisi myöntää ääneen.

Toisaalta - mun yksi kaveri, jonka tiedän palstailevan, ei tiedä, että palstailen. Ehken haluisikaan, että tietää. Ei salaisuuksien takia vaan ennemminkin, että voisi tunnistaa mut mielipiteineni jostain keskusteluista. Tietysti on hauska ajatus, että tietämättämme olemme voineet vääntää peistä keskenämme tällä palstalla.

Vierailija
7/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin joskus oli joku mun kaksoisolento! mutta olen kanssa tunnistanut yhden tuttuni nimimerkin takaa, yksityiskohdista, ei tiedä että tiedän ;)

Vierailija
8/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enään kirjoita mitään elämästäni.

Luen vain juttuja ja kommentoin.

Vierailija
9/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minut täältä tunnistaisikin.

En häpeä palstailuani, sillä olen ihan oma itseni täällä. Mitä te häpeätte? Itseänne?

Vierailija
10/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksäni nyksä tunnistaa minut täältä. Tai eksäni nyksän kaveri tunnistaa minut ja ilmoittaa heti tapahtumasta. Sitten joko eksä tai nyksä ottaa minuun yhteyttä kertoen, että minut on tunnistettu. Tai pyytävät, etten kirjoita sitä, mitä kirjoitan.

He eivät vain tajua, etten kirjoita tänne mitään, mitä en kertoisi "kaikille mahdollisille tapaamilleni" ihmisille. Olen vain niin häpeämätön ihminen, että puhun muutenkin henkilökohtaisia asioita. Ihmettelen vain sitä, että mitä kiksejä nämä kolme ihmistä saa siitä, että tunnistavat minut täältä.

Vierailija
11/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä voi sanoa, että olisin hänen kyseistä kirjoitustaan kovasti arvostanut. En tosin myöskään paljastanu hänelle, että olin tunnistanu kirjoituksen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi