Mitä mieltä äidistä, joka
syyttää ainoaa poikaansa ja ainoaa lastaan siitä, että menetti kaikki hampaansa häntä odottaessaan sairastuttuaan 70-luvulla keripukkiin, koska eli koko raskausajan pelkällä oluella ja viinillä?
Sössöttää puhelimessa tekohampaansa humalassa kadotettuuaan, että shähän se olit, joka mun hampaat varashti, ne putohsi poish, kun shä olit mun mahassa!
Samalla kiroilee shaatana, mun shätkänpurut levish nyt ympäriinsä ku väshään shätkää! Hetken päästä kuuluu kuitenkin sytkärin räpsähtely hänen yrittäessään osua sillä sätkään silmälasit umpikännissä hukattuaan.
Pojastaan tuli kuitenkin Laudaturin ylioppilas oman sinnikkyytensä ansiosta. Isänsä kielsi edes menemästä lukioon, koska halusi pojan heti palkkatöihin peruskoulun jälkeen saadakseen pitää itse palkasta 3/4 osaa vuokrana yksiössä asumisesta. Poika meni itse isäänsä kuuntelematta väkisin lukioon, koska hänellä oli 9,2 k.a peruskoulun päästötodistus ja tiesi pääsevänsä helposti hyvään lukioon.
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (7)
Molemmat pojan vanhemmat ovat itse kympin oppilaita ja akateemisia. Tämä alkoholistiäiti on valmistunut Sibelius-Akatemiasta ja isä Kauppakorkeakoulusta.
Asiallisia vastauksia kaipaan.
Niin hullulta kuulostaa että vois olla tottakin.
Äidin alkoholismi on kehittynyt niin pitkälle, että hän käyttäytyy jo sellaisella tavalla, ettei kenenkään tarvitse tuollaista sietää. Pojan kannattaisi keskittyä omaan elämäänsä, ehkä hänellä on jo vaimo ja lapsia.
Vaan upporikas pilalle hemmoteltu narsisti ja johtajan tytär. Isä samoin narsisti. Se luultavasti selittää heidän pohjattoman itsekkyytensä ja totaalisen empatiakyvyn puutteen lastaan kohtaan.
aloittaja
Ei ne maailman lämpimätkään aina niin huonoja ole.