G: Millaiset ovat painoindeksinne (BMI)?
Joulu tulossa, mitkä ovat sinun ja miehesi BMI lukemat nyt?
Meillä mies 22,1 ja minä 19,2
Kommentit (21)
koko aikuisikänä, 22.5 ja nuorin lapsi 8kk. normaalisti 19
miehen vähemmän. En tiedä tarkkaan kun ei ole vaakaa.
On 19,8, miehen tarkkaa painoa en tiedä.
miehen omaa en tiedä, ehkä normaalin ylärajoilla?
ollut aina 22, jolloin oon tyytyväinen ulkonäkööni. Kovasti olis hommaa joulun jälkeen...
Miehellä 30.8. Laihduttaa koko ajan.
Ja oma indeksi on ollut jopa 54 eli alas päin menossa
ainakin palstan mielestä eli 24,3. Mies 23,2.
Tavoite alaspäin, olen erittäin siroluinen ja nyt näytän luihini nähden turpealta.
sairaalloisen lihava, ihan muidenkin kun AV:laisten mielestä, eli BMI on 43 ja miehellä BMI 27. Tosin miehen "ylipaino" on silkkaa lihasta ja meikäläisen _ylipaino_ ihan pelkkää läskiä.
No, joulu ei sinällään muuta asiaa, koska olen kasvissyöjä joka ei tykkää suklaasta tai juustoista. Jos jotain, niin joulu muuttaa mun ruokailutottumuksia parempaan suuntaan, kun tulee syötyä ainoastaan kotiruokaa.
Meikäläisenkin BMI on 48:sta alaspäin tullut, joten jotain on pitkästä aikaa tullut tehtyä oikeinkin.
...mutta olenkin raskaana viidennellä kuulla. Normaalisti jotain 19 hujakoilla.
ja miehellä 22,4.
Todennäköisesti joulun jälkeen on samat lukemat, en ymmärrä mitä niin kummaa joulussa tapahtuisi että lihoisimme/laihtuisimme.
Bmi ei anna,kuin viitteellisen arvon. Kehossasi voi olla aivan liikaa rasvaa huolimatta siitä, vaikka bmi olisikin lähes alipainoinen tai vastaavasti voit bmi:n mukaan olla ylipainoinen, koska olet lihaksikas.
Miehella 26,9. Eika ole kehonrakentaja, ihan puhdasta (keskivartalo)laskia on hanella, mulla liiat lahinna reisissa (mulla rasvaprosentti n. 30 tai hiukan alle). Hauskinta on se, etta mies pitaa mua ylipainoisena ja itseaan normaalipainoisena, eika usko vaikka olen kuinka yrittanyt todistaa... ;-)
kun syksyllä oli vielä 27.
Miehen indeksiä en tiedä, veikkaan että jotain 24.