Mitä ostat itsellesi joululahjaksi?
Mä ostan joka vuosi itselleni 1-3 lahjaa, yleensä jonkin kirjan ainakin. Muut lahjat voivat olla esim. parfyymi, cd/dvd ja yöpaita. Nyt olen ostanut vasta kirjan, Jari Tervon Laylan.
Kommentit (14)
mutta tänä vuonna tilaamani sohvan pitäis tulla just jouluks, 4100 €
Malesiassa kiertelyä reppu selässä, Singaporessa 5 tähden hotelli. Minä ja mies kahdestaan, ihanaa.
Molemmat olleet kauan listalla ja tulevat ulkomaisesta nettikaupasta. Hintaakin on yhteensä ruhtinaalliset 300 eur:)
pakettiin, sitten ne jaetaan seremoniallisesti kuten muutkin lahjat ja avaatte suvun edessä yllättynein ilmein?
Kyllä' mionkin itselleni ostan kaikenlaista, varsinkin näin varonpalautusaikaan, mutta ei ne nyt sentään jouluLAHJOja ole.
ja tällä kertaa ne ovat uudet silmälasit. Nettikaupasta tilasin jo! Tyttärelle on barbi vintillä odottamassa mutta perheen urokset ovat kaikki kolme toistaiseksi vielä lahjattomia..
pakettiin, sitten ne jaetaan seremoniallisesti kuten muutkin lahjat ja avaatte suvun edessä yllättynein ilmein?
Kyllä' mionkin itselleni ostan kaikenlaista, varsinkin näin varonpalautusaikaan, mutta ei ne nyt sentään jouluLAHJOja ole.
Muuten meillä ei lahjoja saa kuin lapsi: kiva sitten hänen ihmetellä onko äiti ollut tuhma.
Ja ostan itselleni pari kirjaa ja pyjaman, kuten aina.
Ja muutama Pentikin lasinen joulupallo kuuseen lisää.
LÖytyi halvalla kaupasta. Laitan itselleni pakettiin, niin perheen äitikin saa yhden lahjan :)
Lapsille hankin uudet kylpytakit ja ajattelin sit samalla ostaa meille aikuisillekin, ihan tarpeeseen tulevat. Kaikki käärin pakettiin ja paan pukinkonttiin.
ja perinteinen syntymäpäivälahja on ollut reissu isompaan mäkeen (ilman perhettä)
Esim. Minette Waltersin boxsetin: rakastan englantilaisia sarjoja.
Ainoana joululahjana itselleni toivoisin voivani lähettää koko perheen hornan tuuttiin. Ei tule toteutumaan.