Jeesus elää!
Kommentit (8)
Olen rukoillut jo vuosia ja haluan uskoa, mutta silti... apua en saa. Miksi?
asuntovaunussa Ilomantsissa vai oliko se Elvis?
Olen rukoillut jo vuosia ja haluan uskoa, mutta silti... apua en saa. Miksi?
jaksa nyt vaan uskoa!
Jumalan aika on eri kuin meidän. ja me ei voida käsittää TaivaanIsän tarkoituksia yleensä ollenkaan.
sun pitää vaan luottaa ettei Isä hylkää koskaan vaikka siltä tuntuisi. siunausta sinulle ja voimia!!
Miksi hän ei kuule rukouksiani eikä näe hätääni. Olen rukoillut jo vuosia ja haluan uskoa, mutta silti... apua en saa. Miksi?
ja tietää jokaisen ajatuksesikin. Juuri nyt tällä hetkelläkin. Muistathan rukoilla kuten Jeesus Isä Meidän -rukouksessa opettaa: "Tapahtukoon sinun tahtosi". Jumala vastaa rukouksiin ajallaan ja tavallaan.
Vastaus voi olla Ei, Kyllä tai Odota vielä.
Sillä, että joudumme odottamaan näkyvää vastausta, voi olla joku salattu siunaus. Se voi selvitä vasta sitten kun pääsemme taivaan kotiin. Jumala voi myös sallia vaikeuksia ja sairauksia, sillä hän näkee, että ne voivat saada ihmisen takaisin Jumalan läheisyyteen, sinne missä ihmisellä on paras paikka.
Tämä maailma on syntiinlangennut ja vielä epätäydellinen. Täällä on vielä kärsimystä. Sitten kerran kun luodaan uudet taivaat ja uusi maa, me Jeesukseen maan päällä turvanneet saamme iloita Jumalan kanssa. Silloin vaivat ja murheet ovat poissa ja kaikki on täydellistä.
HÄN ELÄÄ
HÄN YLÖSNOUSSUT ON
HÄN ON SYÖMMESSÄIN
kuoli muutama tuhat vuotta sitten jos nyt on ikinä elänytkään ja se siitä.
Tarinat muuttuvat kun niitä kerrotaan satoja kertoja eteenpäin.
on Pyhän Hengen läsnäolo ja rukoilla palvoa kielillä Jeesusta!En olisi uskonut 12 vuotta sitten kuinka ihanaa on tulla uskoon ja elää armosta joka päivä!