Voi itku ja parku. Ensi viikoksi luvataan
runsaita lumisateita Etelä-Suomeen.
Mä niin VIHAAN LUNTA! Luulin jo että saataisiin kunnon vihreä (en ymmärrä miksi jotkut kutsuu mustaksi) joulukuu. Meillä nurmikko on pysynyt ihanan vehreänä ja ruusupensaissakin vielä vihreät lehdet ja jopa kukintojakin.
http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/map/fin46
Kommentit (13)
Vihdoinkin lunta! rrrrrrakastan lunta ja talvea ja lisähauskuutta lisää se, kun seuraa pönttöjen pk-seutulaisten valitusta ja liukastelua liikenteessä.
Muitakin siis löytyy jotka tykkää mustasta talvesta. Ja mä sanon sitä mustaksi, koska mieluummin musta kuin valkoinen. INHOAN talvea ja lunta ja kylmää yli kaiken.
Antaa tulla vain! Ihan vaikka yhtä paljon kuin viime talvena. Kunnon talvi se olla pitää eikä tämmöinen musta vesisadepaskatalvi.
Ekaksi innostuin, mutta sääkarttoja tarkemmin tutkittuani huomasin, että nehän lupaa LOSKAA ei LUNTA. Lunta tulee aikaisintaan perjantaina.
Vihaan loskaa, mutta rakastan lunta.
kunnon talvea ei ole eteLään tulossa edelleenkään -JESSSSS!
Muitakin siis löytyy jotka tykkää mustasta talvesta. Ja mä sanon sitä mustaksi, koska mieluummin musta kuin valkoinen. INHOAN talvea ja lunta ja kylmää yli kaiken.
Helsinkiläiset luistelee autoillaan ojaan kun talvi ja lumisade tulevat yllätyksenä.
Helsinkiläiset luistelee autoillaan ojaan kun talvi ja lumisade tulevat yllätyksenä.
on tullut ympäri Suomea ajeltua niin en missään susirajan takana asuvien rämekuukkelien ajotaitoa TODELLAKAAN kehuisi...
Toki siellä kolisee lukumääräisesti eniten missä ihmisiäkin asuu eniten, vitun perussuomalaiset!
Mulle niin riitti kaks edellistä runsaslumista talvea...Ja vielä vauvan ja sit vuoden päästä just kävelemään oppineen taaperon kanssa.
Koska olen todella tottunut siihen lumeen Lapissa. Ja minulle tämä aika on MUSTAA. Ei täällä meillä Etelä-Lapissa enää maakaan olen vihreä.
Jo viimeviikkoinen huurre maassa valaisi ympäristöä kummasti. Jos sitten vaikka ees semmosta ja pikku pakkanen jos ei sitä lunta ole luvassa. Tänäänki oli niin ankea ilma, sato räntää, lunta ja vettä vuoronperään.
mua se lumi ei niin haittaa, mutta pakkaset ja jää sitäkin enemmän. Nyt on ollut kiva syksy, kun on voinut monen vuoden tauon jälkeen viettää paljon aikaa ulkona, eikä ole tullut kylmä kunhan on vain pukenut tarpeeksi päälle.
Lumia maassa kun valaisee kivasti:)
Ja kurakeli ei oo kiva äitinä, eikä koiranomistajana.