Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIgBig vitutus, mies ilmoitti eilen klo 11.15 että ei voi ottaa lapsia luokseen

Vierailija
04.12.2011 |

olemme eronneet, koska menossa johonkin. Itse olin varannut risteilyn kaveriporukalla. Vein lapset miehen ovelle ja soitin ovikello klo 12.00. Mies ovelle ja takana joku naikkonen puolialastomana, jätin lapset ja sanoin että minulla on pakollinen meno. Otti niin pannuun...hain äsken lapset, olivat olleet miehen äidin luona sitten hoidossa kun isillä hoito menossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti dumppaa iskän ovelle, jossa vieran puolialaston nainen isukin kanssa..

Haukkuisin provoksi, jos en tietäisi mitä vittumaiset äiskät voi lapsilleen tehdä...

nimim. äidin kuskaamana 10-vuotiaana hakenut iskää vieraan naisen kodista pois

Vierailija
2/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti dumppaa iskän ovelle, jossa vieran puolialaston nainen isukin kanssa..

Haukkuisin provoksi, jos en tietäisi mitä vittumaiset äiskät voi lapsilleen tehdä...

nimim. äidin kuskaamana 10-vuotiaana hakenut iskää vieraan naisen kodista pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ois vaikka sen isin, joka menee muuttamaan suunnitelmaa lyhyellä varotusajalla tai joka hyppii vieraissa??

t.3

Vierailija
4/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ois vaikka sen isin, joka menee muuttamaan suunnitelmaa lyhyellä varotusajalla tai joka hyppii vieraissa??

t.3

Jeb, yh minäkin, mutta IKINÄ en moisa tekisi. Vaikka peruutuksa tullut uuden naisen osalta suunnitelmiin.

Vierailija
5/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ajatellut lapsen etua. Totuus on, että etävanhemman ei ole pakko ottaa lapsia. Tuntuu monelta unohtuvan. Aina voi itse alkaa etävanhemmaksi ja kääntää kelkka, jos ei olo miellytä.

Tyhmäähän se on, mutta laillista.

Vierailija
6/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ajatellut lapsen etua. Totuus on, että etävanhemman ei ole pakko ottaa lapsia. Tuntuu monelta unohtuvan. Aina voi itse alkaa etävanhemmaksi ja kääntää kelkka, jos ei olo miellytä.

Tyhmäähän se on, mutta laillista.

jos se ekana ehtiny ei haluakaan ruveta lähivanhemmaks?

Vierailija
7/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten paljon ottaa sen exän käytös päähän niin lapsia ei laiteta koston välineeksi eikä lapsia käytetä pelinappuloina. On todella törkeää lapsia kohtaan mennä soittelemaan exän ovikelloa ja jättää lapset sinne.

Pa**maisen exän kanssa ei ole kiva elää ja peruutuksia tulee jatkuvasti - se ei silti ole lasten syy!

Epäluotettavan exän kanssa hoidetaan asia niin, että lapsille on aina varahoitopaikka jos tapaamisviikonloppuna itsellä pakollista menoa. Itselleni ei tulisi mieleenkään varata tai sopia mitää ellei olisi varmuuden vuoksi sovittuna varahoitopaikka (=isovanhemmat) viikonlopuksi siltä varalta, että isä peruu. Juu, kakkamaista minua kohtaan mutta minkäs teet, lapsia en tilanteesta laita kärsimään.

t. itsekin yh, jonka ex toistuvastu peruu tapaamisia

Vierailija
8/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa päästä sun puolesta! Ja tässä on kyllä juuri hyvä esimerkki siitä, että mies on tainnut olla aika vastuuton. Lapsilla oli ehkä ok viikonloppu kuitenkin.

Vierailija
9/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruu lastensa hoidon jonkun naisen takia???? Äidinkö pitää olla heittopussi ja niellä kaikki isin oikut? Ei todellakaan. Pelihän on silloin selvä- mies tekee mitä lystää ja nainen joustaa. On isän asia tuossa tapauksessa hoitaa lapsille se hoitaja. Äidinkö vapaahetki ei ole minkään arvoinen?? Idiootti on 100% isä. Lapset kärsivät koska isä on vastuuton. Piste.

Vierailija
10/10 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruu lastensa hoidon jonkun naisen takia???? Äidinkö pitää olla heittopussi ja niellä kaikki isin oikut? Ei todellakaan. Pelihän on silloin selvä- mies tekee mitä lystää ja nainen joustaa. On isän asia tuossa tapauksessa hoitaa lapsille se hoitaja. Äidinkö vapaahetki ei ole minkään arvoinen?? Idiootti on 100% isä. Lapset kärsivät koska isä on vastuuton. Piste.

se on äidin tehtävä toimia luotettavasti ja jättää omat menonsa. 'Omaa aikaa' alleviivataan nykyään niin valtavasti, että ihmiset tosiaan näköjään ajattelevat että tällainen käytös on oikeutettua. Sen tähden että äiti saa 'omaa aikaa'.

Kyllä lapset kärsivät koska isä on vastuuton. Kärsivät sitten isättömyydestä ja isänsä kärsii sitten jossain vaiheessa siitä että on ollut vastuuton. Äiti ei kuitenkaan ole heittopussi joka nielee kaikki oikut jäämällä kotiin lasten kanssa, vaan se vastuullinen. Vitun ikävää mutta näin se vaan joskus menee.

Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa monesti. Vapaahetki on aina kultaa kalliimpi, mutta kun on lastensa isän pikkuisen pieleen valinnut niin täytyy pitää mielessä aina että näinkin voi käydä.

But that's just me...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi