Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan saaneet töistä varoitusta/huomautusta?

Vierailija
04.12.2011 |

Mistä asiasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harhauttanut työnantajaa. Ongelmana on se, että ko. aikana olin äitiyslomalla. Liitto ilmoitti, että sillä ei ole merkitystä, työnantaja saa antaa varoituksen myös ajalta, jolloin on perhevapailla, jos silloin toiminut epäasiallisesti. Minusta on outoa, että äitiyslomalla tulisi tehdä töitä.

Vierailija
2/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelinvastaava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo vaihtui, halusi ilmeisesti tilalle oman työntekijänsä jonka "toi mukanaan", ja keksi minulle kirjallisen varoituksen ihan kättelyssä. Täysin tekaistusta syystä, kyseessä oli asia, jonka esim. toinen työntekijä oli jättänyt kokonaan tekemättä , se oli pomosta täysin ok, mutta minä olin muka tehnyt sen huonosti (tästä ei ole mitään todisteita, vain pomon sana) ja samantien ilmoitettiin vittumaiseen sävyyn, että kirjallinen varoitus tulee. Tajusin, että mut halutaan ulos, enkä voi tulevan urani takia ottaa mitään keksittyä varoitusta,vaan irtisanouduin heti. Uusi pomo sitten virnisteli, että nyt vältyt siltä varoitukselta, kun tajusit itse lähteä....Jepjep, se oli tarkoituskin. Yleensä näillä varoituksilla ideana on nimenomaan saada työntekijä ulos, tavalla tai toisella. Viesti oli hyvin selvä, ko. firmassa kukaan ei ollut koskaan saanut mitään varoitusta mistään syystä.

Vierailija
4/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo vaihtui, halusi ilmeisesti tilalle oman työntekijänsä jonka "toi mukanaan", ja keksi minulle kirjallisen varoituksen ihan kättelyssä. Täysin tekaistusta syystä, kyseessä oli asia, jonka esim. toinen työntekijä oli jättänyt kokonaan tekemättä , se oli pomosta täysin ok, mutta minä olin muka tehnyt sen huonosti (tästä ei ole mitään todisteita, vain pomon sana) ja samantien ilmoitettiin vittumaiseen sävyyn, että kirjallinen varoitus tulee. Tajusin, että mut halutaan ulos, enkä voi tulevan urani takia ottaa mitään keksittyä varoitusta,vaan irtisanouduin heti. Uusi pomo sitten virnisteli, että nyt vältyt siltä varoitukselta, kun tajusit itse lähteä....Jepjep, se oli tarkoituskin. Yleensä näillä varoituksilla ideana on nimenomaan saada työntekijä ulos, tavalla tai toisella. Viesti oli hyvin selvä, ko. firmassa kukaan ei ollut koskaan saanut mitään varoitusta mistään syystä.

Minä olisin kyllä itse katsonut tuon aivan loppuun asti. Työantajallahan on kuitenkin todistusvelvollisuus, jos asia etenee niinkin pitkälle kuin irtisanomiseen henkilökohtaisilla perusteilla ja yleensä silloin syyt ovat aika kovia, mikään yksittäinen työtehtävän tekemättä jättäminen ei käy perusteeksi. Eli taas yksi kyykytettävä otti ja lähti kyykytettäväksi jonnekin muualle...

Vierailija
5/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi 3?:D

2 kertaa olen jäänyt kiinni kun ajoin oman auton toisen työntekijän autoon pahki, itsellä paha tapa ajaa kännissä autolla työmatkat, kerran esimieheni otti auton avaimet pois ja soitti kotiini onko ne tietoisia teoistani ja olihan ne, tälläkin hetkellä on kortti kuivumassa mutta eihän se estä autolla ajamista.

Vierailija
6/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin katsonut työvuoron väärin. Olisin mennyt töihin 2h myöhässä. Paikka oli mäkkäri ja olin 17v. Ei ole vaikuttanut yhtään mihinkään työurallani :)