Homeinen tuote, huomasin vasta kotona :(
Laitoin nyt sitten kaupan (K-Citymarket) sivujen kautta palautetta, että homepilkkuja oli ja mikä on korvauskäytäntö, mutta tietäisikö joku täällä onko järkeä edes ilmoitella tuollaisia parin euron tappioita?
Laitoin kyllä palautteeseen että kannattaa tarkistaa hyllyn muut tuotteet myös.
Matkaa kauppaan sen verran paljon etten lähde enää uudestaan palauttaakseni tuotetta.
Kommentit (6)
vaatii tuotteen takaisin, suoraan valmistajalle reklamoidessa riittää yleensä kuva, eränumero ja muut tuotteesta saatavat tiedot.
Kyllä ne vaativat tuotteen takaisin, noin niin kuin yleensä ottaen.
Laitoin senkin tuohon viestiini kyllä. ap
Kaupat eivät halua pilaantuneita tuotteita takaisin kauppaan.
Riittää kun sinulla kuitti ja tiedot tuotteesta (eli juuri se eränumero tai hintalappu tms,).
Järkevissä yrityksissä riittää pelkkä kuitti.
Jos olet käyttänyt jonkun yrityksen kanta-asiakaskorttia niin tiedot saa sitäkin kautta.
Olkoon vaikka euron arvoinen mätä kurkku niin en lähde sitä erikseen kiikuttamaan takaisin. Otan hintalapun irti, säästän kuitin ja reklamoin netin kautta. Seuraavalla kerralla kauppaan mennessäni vien kuitit asiakaspalvelutiskille tai tavaratalossa kyseiselle osastolle tms.
Nyt siis ruoasta kyse.
reklamoin ennemmin suoraan valmistajalle. Nämä kun hyvittävät yleensä myös vaivaa ja mielipahaa, eikä vain tuotetta.
siitä tuotteesta ja kaupasta miten toimitaan; osa haluaa sen tuotteen takaisin pakkauksineen, niin voivat tarkastaa onko siinä pakkauksessa joku vika tms. Mutta jos se on jo ns. käytetty, siis sekoitettu johonkin muuhun, niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin reklamaatio, mieluiten suoraan valmistajalle.
noin niin kuin yleensä ottaen.