Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaisko joku sitten selittää, MIKSI euron ennustetaan kaatuvan minä päivänä hyvänsä?

Vierailija
04.12.2011 |

niin, eli miten selittäisit (esim.) lapselle, miten kokonainen rahayksikkö voi kadota olemattomiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on vain paperia ellemme usko ja luota sen olevan jotain arvokkaampaa.

Vierailija
2/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta oletko niin vitun tyhmä ettet itse pysty tai keksi vastausta tuohon esittämääsi kysymykseesi miten selittää se esim lapselle.seurailleppa vielä uutisia niin ehkä vielä keksit itsekkin vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta oletko niin vitun tyhmä ettet itse pysty tai keksi vastausta tuohon esittämääsi kysymykseesi miten selittää se esim lapselle.seurailleppa vielä uutisia niin ehkä vielä keksit itsekkin vastauksen.

vai miksi koit tarvetta tulla tyhmittelemään?

Vierailija
4/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaneet eivät tietenkään näin jälkikäteen kehtaa myöntää että äänestivät väärin.

Vierailija
5/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavat suurella mielenkiinnolla miten käy, kun heidän märkä unensa (markka) toteutuu!

Vierailija
6/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavat suurella mielenkiinnolla miten käy, kun heidän märkä unensa (markka) toteutuu!

Kaikki meni ja kävi niinkuin Katainen halusi, eli veloissa ollaan ja pahasti - miten olisi käynyt meille jos emme olisi suostuneet lähteä tukemaan roistovaltioita?

Ei mitenkään, rahamme olisi säästyneet ja euron hajoaminen olisi tullut jokatapauksessa ilman suomen apua.

Kysynkin että miksi ylipäätänsä suomen sitten piti lähteä tukemaan euroa, miksi?

Vierailija
7/7 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri Matti, jonka kanssa meillä on yhdessä rahaa 1 euro. Matti menee ja lainaa Mikolta 2 euroa ja sanoi Mikolle, että me sitten yhdessä minä ja Matti maksetaan nuo takaisin. Matti ostaa sillä kahdella eurolla karkkia ja syö kaiken ihan yksin.

Nyt Mikko on tullut kyselemään, että saisko se ne 2 euroa takaisin. Mutta kun ei meillä ole kuin yksi euro. Suutuin sille Matille, se kyllä yritti saada vanhemmiltaan ne kaksi euroo, mutta nää ei suostunut, koska Matti ei halunnut siivota huonettaan, että olisi saanut viikkorahaa. Yritin puhua, että siivois nyt sen huoneensa, mutta ei se saanut sitä aikaiseksi, on liian ikävä homma.

Suutuin lopullisesti Matille, ei me olla enää kavereita. Mä pidän sen yhden euron ja se maksakoot miten tykkää sen velkansa Mikolle. Tosin Mikkokaan ei ole enää sen kaveri.

Suomella on tuollainen kaverimaa Kreikka. Kreikka on vähän kuin tuo Matti. Sen kanssa meillä oli yhteiset rahat, mutta ei haluta enää, kun Kreikka meni lainaamaan enemmän kuin olisi saanut lainata. Kuka sellaisen kaveri haluaa olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän