Onko karvainen mies joka paikasta karvainen?
Olen iskenyt silmäni mieheen, jolla on karvaiset kämmenselät. Paita on aina napitettu ylös asti, mutta muutama rintakarva sieltä näkyy.
Mietin tässä kuinkakohan karvainen hän on....hmmmm... joka puolelta....?
Suomalainen ristiverinen mies on kyseessä. Hiustensa suhteen ei ole mitenkään karvainen.
Kommentit (9)
Karvoja on selässä, mahassa ja perseessä!
t. karvainen mies
kun naisella posliini edestäpäin, mutta takaapäin jyystäessä näkee ja tuoksuu hirveä karvapehko takapuolessa? Miksi noin?
Minua taas askarruttaa, voikohan kalju mies olla kaikkialta muualtakin kuin päästä hirmuisen karvainen?
Aika kiihottava ajatus itse asiassa. Grrr.
kyllä on. Mun miehellä pitkiä karvoja olkapäissä, selässä, koko rinta, kösivarret ja kaikki. Parta ja tuuheat ripset, hiukset ei sen paksummat tai ihmeemmät kuin muillakaan, ihan hyvät. Aivan suomalainen. Olkapääkarvat olis nuorempana mua oksettanu, mutta kun olin joehtinyt ihastua, ne onkin mun mielestä vain ihanat.
Minun miehellä on hervottoman karvaiset jalat ja alpäässäkin karvaa "ihan riittävästi". Rintakarvoja on suunnilleen 10 (eli ei ole). Parta kasvaa ihan normaalisti, mutta ei mitenkään erityisen runsaasti.
Eli ainakaan hänen osaltaan yläpään karvoituksesta ei voi päätellä alapään karvojen määrää.
Kaikilla miehillä on karvainen kulli ja kivekset.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 00:28"]
Minua taas askarruttaa, voikohan kalju mies olla kaikkialta muualtakin kuin päästä hirmuisen karvainen?
Aika kiihottava ajatus itse asiassa. Grrr.
[/quote]
Olen lähes kalju mutta mulla on karvoja rinnassa, mahassa, raajoissa ja selässä sitäkin enemmän. Monelle naiselle alle kolmekymppinen jo lähes kalju mies on vain vastenmielinen.
Se uteliaisuus lisää rohkeutta viedä ihastusta eteenpäin. Tsemppiä tutustumiseen. Kyllä löydät googlella karvaisimpia miehiä, mutta me ei tiedetä ihastuksestasi, ellet kerro liikaakin yksilöiviä tietoja.