Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos kaikki kunnon av-mammat ovat poistaneet kynttilät kotoaan?

Vierailija
04.12.2011 |

Tutkimuksen mukaan kun ne pilaavat huoneilmaa yhtä paljon kuin tupakointi.

Voin vaan kuvitella, että ainakin meidän naapurissa mama keräilee just kynttilän pätkiä poisheitettäväksi ;D!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemukseta kun lapsen oireet ovat pahentuneet.

Vierailija
2/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä kynttilätunnelmasta mutta pelkään että muksut saa heitettyä jotain niiden päälle ja tasot on aina niin täynnä rojua että ei olisi turvallistakaan.

Onpahan nyt sitten joku hyvä puoli siinä polttamattomuudessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina reagoinut voimakkaasti kynttilöihin. Päätä alkaa helposti särkeä ja olen ajatellut, että ne vain vievät happea huoneilmasta. Yhtä paljon poltellaan kuin tähänkin saakka, eli maltillisesti ja huone tuuletetaan jälkeen päin.

Vierailija
4/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaikki kunnon av-mammat ei myöskään kulje lapsiansa kanssa tuolla ulkona.

Vierailija
5/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että uutisen myötä löytyi ratkaisu siihen miksi meidän perheessä alkavat aina syys-lokakuussa terveysongelmat lisääntyä; silmien punotusta, jatkuvaa nuhaa, lievää hengenahistusta. Tietyti osa johtuu huoneilman kuivumisesta lämmityksen myötä, mut olen polttanut tosi paljon kynttilöitä aina syys-joulukuussa. Ja kärsinyt samalla lisääntyvistä allergiaoireista.

Vierailija
6/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mieheni on poistanut kynttilät asunnosta jo siinä vaiheessa kun lapsia tuli. Pelkää kovasti tulipaloa, ja koska pystyy argumentoimaan että kynttilät ovat oikeasti turhia, niin......

Vierailija
7/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokailun yhteydessä ennen joulua. Jouluna ja itsenäisyyspäivänä, ei muuten Ja tuolloin aioin jatkaa polttamista.

Vierailija
8/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talo lämpiää talvisin kolmella takalla, joten muutama kynttilänliekki siihen päälle tuskin asiaa pahentaa.

Mulla on atooppinen iho ja se pahenee aina kun syksy tulee ja joudun käyttämään sukkia, sukkahousuja tai pitkiksiä ja takkaa lämmitetään.

Kynttilöistä en ajatellut luopua kuitenkaan, onhan ne niin tunnelmanluojia illanhämyssä.

Vierailija
9/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mieheni on poistanut kynttilät asunnosta jo siinä vaiheessa kun lapsia tuli. Pelkää kovasti tulipaloa, ja koska pystyy argumentoimaan että kynttilät ovat oikeasti turhia, niin......

ihmiseltä sun miehes. Mikähän kaikki muu mahtaa hänen mielestään olla turhaa....?

Vierailija
10/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis íhmiset eivät enää osaa varoa oikeaa tulta. Itse en koska jätä kynttilää palamaan huoneeseen, jos en ole itse siellä, eli pystyn sitä valvomaan. Ja olen tarkka millaiseen jalkaan ne laitettan, miten lähelle toisiaan ja ne eivät saa olla lähelläkään mitään palavaa materiaalia, esim verhoja. Tuttavani laittoi ison roihun palamaan parvekkeelle, muovipöydälle liki ikkunaa. Piti mua hysteerisenä, kun vaadin sen sammuttamista. Tai kerran näin, kun joku laittoi palavat kynttilät kirjahyllyyn, korkeutta n 30 cm. Silloin kyllä naisen puoliso puuttui asiaan.

Vierailija
11/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuikkukippoja kerättyä koulun tuikkujahtiin...

Ennen tuikkujahtia poltettiin vaan harvoin.

Vierailija
12/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jollekulle muka yllätyksenä, että kynttilänpoltto pilaa huoneilmaa? Ei ole todellista.