Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy onko kaikki hyvin ja kun sanon ei, mies kääntää kylkeä ja nukahtaa

Vierailija
04.12.2011 |

Miehelläni on yksi paha avioliittoa rasittava ongelma: hän ei voi puhua negatiivisista tunteista. Hän kertoo usein rakastavansa ja kehuu. Mutta sitten niinä hetkinä kun on ryppy rakkaudessa, hän lukkiutuu. Jos hänellä on paha mieli jostain, hän ei voi sitä asiallisesti sanoa ,vaan on sanallisesti tosi ilkeä, jättää yksin ja mököttää.

Minulla on ollut elämässä rankka jakso, enkä ole saanut mieheltä tukea. Päinvastoin: totesi minulle, että mene pöpilään, kun sanoin epäileväni masennusta.

Yöllä herätti rakastelemaan ja rakastelun päätteeksi kysyi yleisellä tasolla onko kaikki hyvin. Ja kun vastasin, että tietäähän hän, että minulla ei ole kaikki hyvin ja nieleskelin kyyneleitä, käänsi hän kylkeään ja alkoi nukkumaan.

Voiko tuntua enemmän yksinäiseltä kuin minä nyt?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tarvitsette ihan selvästi pariterapiaa. Sun pitää raahata miehesi mukaan, sinä tarvitset tukea ja apua, ja niin myös miehesi! Miehesi pitäisi tukea sinua vaikeina aikoina, eikä kääntää selkäänsä.

Nyt heti varaamaan aikaa, menet ainakin edes itse! Ennen kuin masennus pahenee. Saattaa olla että masennuksesi johtuu ihan pelkästään miehestäsi, ja siitä kuinka yksin hän sinut jättää. Tuo ei ole normaalia.

Vierailija
2/2 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kääntää kai ongelmille selkänsä. Ja oikeastaanhan onkin niin, että puoliso ei voi parantaa toista. Käänny masennusoireiden kanssa ulkopuolisen avun varaan, eli käy lääkärissä. Masentuneen puolison osa ON raskas. Tarvutsette ehkä kumpikin tulea, eli yrittäkää käydä MTT:ssä, kuten joku ehdottikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme