Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon mokannu :((

Vierailija
04.12.2011 |

Pari kuukautta sitten meni sukset ristiin erään ihmisen kanssa, kun kommunikointi ei toiminut ja molemmat käsitti asioita ihan väärin. Tajusin just äsken, että myöskään minä en ollut oikeassa! Tai oikeammin just minä oon ollu enemmän väärässä :((

Tään ajan oon ollu sille tosi vihanen, mielestäni siis ihan oikeutetusti, ja siitä on koitunut nimenomaan mulle kaikkea harmia, niin henkistä kuin fyysistäkin..

Nyt tajuan miten asiat oikeesti meni, ja oon sen vuoksi ihan shokissa, miten saatoin olla niin tyhmä, että meni näin kauan tajuta!!

Olimme molemmat todella tunteidemme vallassa, kun asiasta riideltiin, hän on varsin pelottava ihminen vihaisena. Tähän saakka oon pitäny häntä lähes psykopaattina ja huijarina, vaikka ilmeisesti hän ei olekaan, ainakaan huijari..

Voi hitto, nyt on tosi tyhmä olo:((((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että tajusit olleesi väärässä.

Vierailija
2/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaankin ihan paikallaan, mutta tuntuu todella vaikealta, sen verran häijy ja arvaamaton tuo ihminen oli riitatilanteessa, en yhtään pysty arvaamaan, miten hän siihen suhtautuisi..

Toisaalta toimin kai silloin alunperinkin pelkojeni ja ennakko-odotusteni johtamana, annanko niiden vaikuttaa vieläkin??

Uuuh, on todella hämmentynyt olo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaankin ihan paikallaan, mutta tuntuu todella vaikealta, sen verran häijy ja arvaamaton tuo ihminen oli riitatilanteessa, en yhtään pysty arvaamaan, miten hän siihen suhtautuisi..

Jos syy suuttumukseen on molemminpuolisessa suuttumuksessa ja sinulla erityisesti toisen vittumaisuuteen, ei kai niitä suksia tarvitse oikoa. Ette tykkää toisistanne ja silloin pidätte käsivarren mitan etäisyyttä. Ei sen kummempaa. En nolostelisi, anteeksipyynnön saattaisin esittää, jos siihen on jotain oikeata aihetta.

Vierailija
4/4 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän osoitti silloin olevansa luonteeltaan sen tyyppinen ihminen, jonkalaisten kanssa en välitä olla tekemisissä, ja onneksi näinollen ei tarvitsekaan.

Voin pyytää anteeksi, mutta se ei varmasti enää korjaisi mitään (hankaluuksia, joita nimenomaan mulle tästä seurasi).

Lähinnä olen hämmentynyt oman arviointi- ja ymmärryskykyni vuoksi, miten joku nyt ihan päivänselvä asia on ollut niin käsittämätön mulle ja näin pitkän aikaa!!

Mun täytyy nyt katsoa peiliin ja tutkailla, onko mun hoksottimissa jotain vikaa, miten on selitettävissä että näin on päässy käymään, ja onkohan näin tapahtunut aiemminkin, enkä oo vaan tajunnu!!

Joutuu arvioimaan oman ymmärryskykynsä nyt ihan uusiks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan