Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten se BB-tanja käyttäytyy? lyhyesti, en seuraa

Vierailija
03.12.2011 |

bb:tä, mutta täältä lukenut niin kiinnostaa

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä terapia odottaa, jos meinaa saada elämänsä tasapainoon :(. En voi mitään, mutta näen hänessä potentiaalisen narkomaanin. Päihteillä koitetaan lievittää huonosta itsetunnosta johtuvia tunteita. Tunnen ueita hänen kaltaisiaan ihmisiä, joista tuli addiksteja; juoppoja tai narkomaaneja :(.

Tuntuu siltä, että Tanjalle pitäisi Xboxin sijaan lahjoittaa 100 käyntikerran lahjakortti pollatohtorille. :/ Tanjahan on itse kertonut, että kun ottaa, niin ottaa ihan reilusti ja ottaa mielellään. Fiksu likka, mutta itsetunto ihan ohuen siiman varassa ja kompastelee pienen pieniin asioihin, ihan turhaan. Hänellä on todella teräviä kommentteja ja tilannetajua, mutta voi kun se usko omaan itseensä, usko siihen että on tärkeä ja hyvä - sitä ei vain löydy.

mutta ottakaa huomioon myös ikä eli 23v ja äidiksi tullut 19-20v yksin ilman tietoa isästä. Jos Tanja olisi tuolla talossa 10v vanhempana kuten Janica ja Suvi, voisi elämänkatsomus olla hieman eri. Mutta kait minä olen liian vanha tätä analysoimaan ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla