Help!! Miks mun imuri ei vedä?? Tietäskö joku, putkessa ei ole
Kommentit (7)
kone vaan huutaa kuin auto, jossa ei ole vaihde päällä =/. Mitäs sit tehdään?? ap
monesti sinne suuttimen ja putken mutkaan jää tavaraa. Meillä esim. puuroskaa kun lämmitetään puilla kämppää. Sieltä tosin on hankala ronkkia tavaraa pois, mutta aina ole tukoksen saanut pois.
niin huutoa alkaa kuulumaan, kokemusta on.:) Pienikin rako siellä putken ja pussin yhtymäkohdassa (esim. vääränkokoisen tai muuten huonosti asettuneen pussin takia) aiheuttaa kyllä ainakin meidän koneessa imutehon heikkenemisen ja hirveän metelin imurissa.
kone vaan huutaa kuin auto, jossa ei ole vaihde päällä =/. Mitäs sit tehdään?? ap
Esim. joku muovinpalanen voi jäädä kiinni ja pitää ihan helvetillistä mekkalaa, siis esim. sellainen suklaajoulukalenterin ympärillä oleva ohut muovi. Ota suutin pois ja katso muuttuuko ääni. Sitten pidät letkun päätä kädessä ja kämmenellä tukit imuaukkoa, siis vähän kuin mattoa tamppaisit. Sillä lailla saa usein roskat liikkeelle putkessa. Jos ei muu auta, ala purkaa ihan urakalla. :)
Onko varmasti oikean kokoinen imurin pussi?
sama mun imuri - en ymmärrä ?? tietäiskö joku
eri vaihtoehtoja:
-putkessa on sittenkin jotain?
-putki on taitoksella?
-pölypussi on huonosti paikallaan (mulla on yksi imuri, jossa pussi putoaa paikoiltaan jos imuri kaatuu)
-pölypussi on täynnä?
-pölysuodatin on liian likainen?
-moottori on hajalla?
Lisäksi mulla on yksi imuri, jossa on mahdollisuus kytkeä se johonkin työkoneeseen ja jos se työkonenamiska napsahtaa vahingossa päälle, vekotin mölyää turhaan kunnes joku taas kääntää kyseisen namiskan oikeaan asentoon.
imuputki falskaa jostakin kohtaa?
imuteho säädetty riittävän voimakkaaksi?