Tietääkö joku muukin jo nyt, että tulee riitaisa joulu?
Meillä on sukujuhlat nyt tänä vuonna mun suvun puolella ja tiedän jo nyt, etten kestä siskon miehen ryypiskelyä. Joka kerta joulu päättynyt riitaan tästä asiasta mun ja siskoni välillä.
Kommentit (7)
sellaiseen paikkaan tai tilanteeseen?
Mä en vois kuvitellakaan joulua muualla kuin kotona OMAN perheen kesken.
keskenaan siis, ja myos muiden kanssa, etta kun ollaan siella 6 pvaa niin ennemmin tai myohemmin jonkun pinna palaa. Kyse ei siis ole alkolin aiheuttamasta riitaisuudesta meilla, vaan ovat ihan vaan riitaisia ihmisia... Ja miksi menemme: no, joskus on pakko kayda siellakin puolen sukua, vaikea aina sanoa ei. Itse olen ollut siella viimeksi yli vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
keskenaan siis, ja myos muiden kanssa, etta kun ollaan siella 6 pvaa niin ennemmin tai myohemmin jonkun pinna palaa. Kyse ei siis ole alkolin aiheuttamasta riitaisuudesta meilla, vaan ovat ihan vaan riitaisia ihmisia... Ja miksi menemme: no, joskus on pakko kayda siellakin puolen sukua, vaikea aina sanoa ei. Itse olen ollut siella viimeksi yli vuosi sitten.
Miksi?
Siis mä en suostu ymmärtämään tuota "pakkoa" käydä kyläilemässä yhtään kenenkään puolen sukua ja kaikkein vähiten jouluna.
Miksi siis?
Vierailija kirjoitti:
Jjjjjei
Miksi nostelet vanhoja ketjuja :D
Tarviiko joka kerta aiheuttaa se riita kiukuttelemalla toisen juomisesta
Miehen veli on alkoholisti, ei mikään rapajuoppo, mutta silti. Jos on selvin päin, niin on kireä kuin viulubkieli. Jos ei, niin kännissä. Ei varmaan riitoja, mutta jännittynyt tunnelma.