Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän päästä blogspot-blogiin, apuja?

Vierailija
03.12.2011 |

Eli yritän päästä kaverini antamalla linkillä blogspot blogiin, mutta tietokoneeni antaa varoituksen "Kirjaudutaan käyttäjätunnuksella --- sivustolle blogspot.com, joka ei vaadi tunnistautumista. Tämä saattaa olla huijausyritys."

Siis mitä? Millä käyttäjätunnuksella? Mulla ei ole mitään käyttäjätunnuksia blogspotiin.

Toinen kysymys. Onko tuo blogspot sellainen paikka, minne kirjaudutaan omalla nimellä, omilla tunnuksilla vai keksityllä nimimerkillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat vaan blogin osoitteen ja sillä sipuli.

Mulla on blogger blogi itselläni ja olen ihmetellyt sen tilastointia muutaman päivän. Olen miettinyt, että onko pääsy jotenkin estetty, kun multa on kaikki ulkomaalaiset lukijat tippuneet tilastoinnista pois.

Siis mulla olisi siihen syy miksi mun blogiin ei pääsis, jos siitä olis kyse. En siis ihmettele, vaikka joku juttu nyt tökkisikin.

Kerro lisää, kiinnostavaa...

Vierailija
2/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat vaan blogin osoitteen ja sillä sipuli

Etkö edes omista asetuksistasi tuon vertaa tajua?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset googleen tilin voidaksesi kirjautua lukemaan blogia. Tili voi olla omalla nimellä tai keksitty, miten itse tykkäät.

Mutta tilin luomiseen sun täytyy nyt sit käyttää sitä sähköpostiosoitetta jonne sait tuon lukijakutsun, jotta kohdentuu oikeaan tiliin tuo lukuoikeus.

Vierailija
4/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ta rekisteröytymään. En tehnyt sitä, kun en oikein ymmärtänyt eikä ollut aikaa sillä hetkellä selvittää asiaa. Nyt kun yritin ystäväni antaman linkin kautta blogin sivulle, niin antoi tuon aiemmin antamani ilmoituksen.

ap.

Vierailija
5/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook-tunnuksilla?

Suljetussa blogissa sitten kukaan ulkopuolinen ei varmaan pääse näkemään nimeäni jne?

Vierailija
6/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mun tapauksessa ei ole mitään vitsiä jollakin salaisella blogilla joillekin salaisille ystäville, joten sorry, että en nyt sitten tiennyt!

Vierailija
7/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook-tunnuksilla?

Suljetussa blogissa sitten kukaan ulkopuolinen ei varmaan pääse näkemään nimeäni jne?

Pyydä ystävältäsi kutsu sähköpostiin. Tai siis oletko saanut sinne fb:n postilaatikkoon esim. mikkomallikas(at)facebook.com vai mikä lie se olikaan kutsun?

Sit laita se osoite käyttäjätunnukseksi mutta eri salasana, ehdottomasti! Eikä tarvi oikeita nimi- yms. tietoja laittaa, jos et halua. Ne saa piiloonkin kyllä tarvittaessas.

Vierailija
8/8 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mun tapauksessa ei ole mitään vitsiä jollakin salaisella blogilla joillekin salaisille ystäville, joten sorry, että en nyt sitten tiennyt!

Kannattaa käydä läpi joka ikinen valikko niin tiedät mitä jaat ja minne jaat yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme