Rakas asiakaspalvelija
Olisi kiva, jos et piileskelesi lajitoveriesi kanssa hyllyjen välissä, juoksisi pakoon.
Olisi kiva, jos kuunteleisit loppuun ja yrittäisit auttaa.
Olisi kiva, jos sinulla olisi asiantuntemusta, johon voin luottaa. Emmätiiä ei ole hyvä vastaus, vastaa mieluummin minä otan selvää....
Kommentit (11)
nämä asiakaspalvelun kukkaset ovat jotka täällä kirjoittelevat?
Ja jos ei kiinnosta, hanki uusi ammatti
vaikka aina ei välttämättä olisi pakkokaan.
Ketjun lukija, ei ap, lisää: laittaa credit, jos pyydetään credit tai antaa asiakkaan se itse valita jos on liian vaikea laittaa se oikein.
koneeseen, pakkaan osokset jos hiljaista ja vien kärryt omalle paikalle=)
ei sitä aina jaksa, jos asiakas ei itsekään ole iloinen. Pitäisikö silloinkin vaan hymyillä? Ei ole myyjän tehtävä piristää asiakkaiden päivää.
Hyllyjen välissä ollaan sitä varten että saadaan tavarat sinne hyllyyn, Ei ne siitä pääkäytävältä hyllyyn kävele. Jos sinua juostaan pakoon, mieti oletko aiemmin ollut niin vitunaikanen asiakas ettei kukaan enää halua palvella sinua.
Asiakaspalvelija ei ole mikään orja jota saa katsella alaspäin, ja puhua miten sattuu. Jos olet itse asialllisella ja iloisella asenteella liikenteessä niin saat myös samanlaista palvelua ja toisinpäin.
Mulle on henkilökohtaisesti aivan vitun sama jos joku mulkvisti asiakas uhoaa vaihtavansa kauppaa, yleensä vastaa että parempi niin.
Mutta ei, liian usein ei.
Provisiopalkkaus voisi auttaa.
niin se metsä vastaa kuin sinne itse huutaa eli jos itse olet ystävällinen ja kohtelias, saat todennäköisesti samanlaista kohtelua. Valitettavan usein asiakkaat kohtelevat myyjiä kuin jotain orjia, joita voi juoksuttaa ja komentaa mielin määrin. Miettikää joskus minkälaisella palkalla ja minkälaisilla kehnoilla työajoilla tuolla alalla ollaan...siinä ei aina motivaatio riitä joka helvetin määkivää ämmää auttaa...