Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas asiakaspalvelija

Vierailija
03.12.2011 |

Olisi kiva, jos et piileskelesi lajitoveriesi kanssa hyllyjen välissä, juoksisi pakoon.

Olisi kiva, jos kuunteleisit loppuun ja yrittäisit auttaa.

Olisi kiva, jos sinulla olisi asiantuntemusta, johon voin luottaa. Emmätiiä ei ole hyvä vastaus, vastaa mieluummin minä otan selvää....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se metsä vastaa kuin sinne itse huutaa eli jos itse olet ystävällinen ja kohtelias, saat todennäköisesti samanlaista kohtelua. Valitettavan usein asiakkaat kohtelevat myyjiä kuin jotain orjia, joita voi juoksuttaa ja komentaa mielin määrin. Miettikää joskus minkälaisella palkalla ja minkälaisilla kehnoilla työajoilla tuolla alalla ollaan...siinä ei aina motivaatio riitä joka helvetin määkivää ämmää auttaa...

Vierailija
2/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä asiakaspalvelun kukkaset ovat jotka täällä kirjoittelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei kiinnosta, hanki uusi ammatti

Vierailija
4/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kaupan täti

Vierailija
5/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aina ei välttämättä olisi pakkokaan.

Vierailija
6/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lukija, ei ap, lisää: laittaa credit, jos pyydetään credit tai antaa asiakkaan se itse valita jos on liian vaikea laittaa se oikein.

Vierailija
7/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneeseen, pakkaan osokset jos hiljaista ja vien kärryt omalle paikalle=)

Vierailija
8/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä aina jaksa, jos asiakas ei itsekään ole iloinen. Pitäisikö silloinkin vaan hymyillä? Ei ole myyjän tehtävä piristää asiakkaiden päivää.

Vierailija
9/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi ja korjaa virhe.

Vierailija
10/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyjen välissä ollaan sitä varten että saadaan tavarat sinne hyllyyn, Ei ne siitä pääkäytävältä hyllyyn kävele. Jos sinua juostaan pakoon, mieti oletko aiemmin ollut niin vitunaikanen asiakas ettei kukaan enää halua palvella sinua.

Asiakaspalvelija ei ole mikään orja jota saa katsella alaspäin, ja puhua miten sattuu. Jos olet itse asialllisella ja iloisella asenteella liikenteessä niin saat myös samanlaista palvelua ja toisinpäin.

Mulle on henkilökohtaisesti aivan vitun sama jos joku mulkvisti asiakas uhoaa vaihtavansa kauppaa, yleensä vastaa että parempi niin.

Vierailija
11/11 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei, liian usein ei.

Provisiopalkkaus voisi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi